Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
2 dni v adventnom Krakove a jedinečnej soľnej bani Wieliczka
Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.
Krakow a soľná baňa úžasná.
Celý zájazd bol hrozný. Strašná organizácia. Všade kde sme boli tak sme museli čakať lebo nič nebolo vybavené. Sprievodkyňa hrozna.. Furt rozprávala kde všade ona bola ale pripadalo my to ako keby to robila prvý krát. Kým sme sa ubytovali tak sme čakali skoro hodinu v autobuse lebo neboli vybavené ani raňajky. Celá cestovka bola hrozna dokonca ešte doplietli aj hotely.. Proste už nikdy viac s touto cestovkou nejdem nikde.
Cele zle
Bol to najhorsi poznavaci zajazd aky som kedy zazila. Nikdy som sa nestretla s takou nevzdelanostou sprievodkyne ako teraz.
Zla organizacia.
Hodnotená ponuka: 2- dňový zájazd - Krakov a soľná baňa Wieliczka
Celý zájazd prebehol bezproblémovo, sprievodkyňa bola ústretová. Videli sme mnoho zaujímavého a zároveň aj relaxovali.
Hodnotená ponuka: 2- dňový zájazd - Krakov a soľná baňa Wieliczka
Dobra sprievodkyna, mily vodic, prijemny hotel a zajazd podla programu
Hodnotená ponuka: 2- dňový zájazd - Krakov a soľná baňa Wieliczka
Páčila sa mi doprava, sprievodkyňa.
Keď sme prišli na hotel bola tam zima ako v Rusku a netiekla teplá voda. To bolo to najhoršie z celého zájazdu. Ľudia boli uzimený no a mysleli sme si že sa zohrejeme. Spali sme oblečení a bez sprchy. A bolo by namieste žiadať od hotela kompenzáciu a následne aj odškodniť účastníkov zájazdu.
Dobrý deň, ďakujeme pekne za Vaše hodnotenie. Ohľadne zimy na hoteli poskytujeme nasledovné stanovisko. Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová
zla organizacia CK Adria, pekny hotel Junior *** v Krakowe, ale bez kurenia a teplej vody a neochoty personalu riesit vzniknutu situaciu
Dobrý deń, k Vášmu hodnoteniu poskytujeme nasledovné stanovisko. Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová
Sčítaná sprievodkyňa, ochotná odpovedať na všetky otázky, program…
Všetko.
Hodnotená ponuka: 2- dňový zájazd - Krakov a soľná baňa Wieliczka
zaujímavý výlet so super výkladom
nevykúrená izba, v ktorej sa ani po upozornení nedalo kúriť, zavzdušnený radiátor
milá sprievodkyňa, lokalita
absolútne hrozná organizácia, od meškania odchodov autobusu, ktorý ani nebol označený logom cestovnej kancelárie, až po hotel, v ktorom bola strašná zima, nefunkčné kúrenie, tečúci radiátor.. náhradné ubytovanie zabezpečené až o 01.00 kedy už takmer všetci spali… samozrejme, žiadne informovanie cestujúcich o situácii, keďže aj šofér, aj sprievodkyňa neboli zamestnancami CK..Nikdy viac..
Na základe predloženého GPS záznamu od dopravcu, ktorý dopodrobna monitoruje jazdu autobusu aj s časovými údajmi sme zistili nasledovné
Odchod z Bratislavy bol plánovaný na 4. hodinu. Autobus bol pristavený na nástupné miesto o 3 hodine 46 minúte. Klienti nastúpili a chýbali 2 osoby. Sprievodca samozrejme čakal na príchod klientov, nakoľko samozrejme môže dôjsť k omeškaniu klientov a pokladáme za dôležité klientov počkať, nie presne o 4. hodine dvere autobusu zatvoriť a odísť. Omeškať sa môže ktokoľvek a mohlo by sa to stať aj Vám, a tiež by ste uvítali pokiaľ by sme Vám neodišli ale počkali na Vás. Sprievodkyňa kontaktovala chýbajúce klientky a zistilo sa že dve klientky omylom nastúpili do autobusu inej CK ktorá tiež smerovala do Krakova.
To však samozrejme znamenalo oneskorenie odchodu z prvého nástupného miesta a následný meškajúci dopad na každé nasledujúce nástupné miesto.
Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová
Katastrofa!!!!
Sprievodkyňa neprofesionálna, ubytovanie bez kúrenia a bez teplej vody!!! Neodporúčam.
Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová
Bana bola pekná tá sa oplatí…
neskorý príchod na hotel od trhov som viac očakával
Hodnotená ponuka: 2- dňový zájazd - Krakov a soľná baňa Wieliczka
Skvelý výlet odporúčam, nádherné pamiatky Krakowa aj soľná baňa super :)
Meškanie autobusu cca pol hodinu a mrznutie pri čakaní naň.
Hodnotená ponuka: 2- dňový zájazd - Krakov a soľná baňa Wieliczka
perfektne zorganizovany zajazd..
postele na hotely, moc mäkke, a nedala sa nastavit voda v sprche
Hodnotená ponuka: 2- dňový zájazd - Krakov a soľná baňa Wieliczka