Objednávku nie je možné stornovať nakoľko ide o objednávku namieru, podľa požiadaviek zákazníka
Zuzana
Dobrý deň , ja som si cez vás objednala fotoobraz v štýle koláž , ten
najväčší rozmer , objednala s zaplatila som to 8.12.2018 a dodnes nemám
tovar doma , ako je to možné keď ste mali garanciu do Vianoc pri
objednávke
do 11.12.2018 ???
Myslela som si že ešte 28.12.2018 mi to príde ale nikto sa mi ani neozval ,
totálna ignorancia .
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Zuzana
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Vzniknutá situácia nás mrzí. V tomto prípade nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám radi pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Patricia
Dobrý deň prosím vás keď obraz objednať dnes stihne mi prísť do
28.12? Dakujem
Mirka
dobry den, v pripade fotoobrazu kolaz pri vyplnani objednavkoveho formularu
je potrebne nahrat fotky cez uschovnu. Je potrebne vsetky fotky, ktore ma dana
kolaz obsahovat vlozit s moznostou foto č.1 alebo treba davat aj foto
č.2 atd az do poctu fotiek?
Onlineobraz.sk
Ak fotografie posielate cez úschovňu nie je potrebné následne nahrávať
fotografie ešte raz po jednej
Ľubomír Hrebík
Dobrý deň,
keď si vyberiem fotoobraz v štýle koláže 80× 60 cm, koľko fotografií
sa tam dá použiť? Koľko mám poslať? Ďakujem za odpoveď.
Onlineobraz.sk
Dobrý deň,
min. 5, max. 50 fotografií.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň , ja som si cez vás objednala fotoobraz v štýle koláž , ten najväčší rozmer , objednala s zaplatila som to 8.12.2018 a dodnes nemám tovar doma , ako je to možné keď ste mali garanciu do Vianoc pri objednávke
do 11.12.2018 ???
Myslela som si že ešte 28.12.2018 mi to príde ale nikto sa mi ani neozval , totálna ignorancia .
Dobrý deň, Zuzana
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Vzniknutá situácia nás mrzí. V tomto prípade nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk a my, Vám radi pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.