Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, do dnešného dňa mi neprišiel šál objednaný a zaplatený 21.12.2018 s udaným predpokladaným termínom doručenia 10.1.2019. Na druhý deň (11. januára) som ohľadom stavu objednávky písala aj na mailovú adresu nadoma.sk@gmail.com, no doposiaľ mi neprišla žiadna odpoveď. Ďakujem za promptnú reakciu, kedy môžem tovar očakávať.
Na email sme už odpovedali
Dobry den, chcem sa vas opytat, ci budete mat este v ponuke aj kasmirove saly, ktore uvadzate, ze su uz vypredane. Rada by som si doobjednala 2 saly, konkretne svetlohnedy 8/17 a sivy svetlosivy 17/17. Dakujem. Maria
Zrejme už nebudeme
Zrejme už nebudeme
Dobrý večer, dňa 27.11.2018 som zaplatila objednávky na hodvábne
šály(3ks). dodnes mi neprišlo potvrdenie. Čakám na Vašu odpoveď-
Ďakujem
Juliana M.
Potvrdenie o prijatí objednávky Vám musí prísť zo Zlavomatu, my dnes Váš balík expedujeme.
Dobrý deň, v piatok som robila objednavku na hodvabne šály aj som zaplatila, ale ešte mi neprišlo potvrdenie. Ďamujem.
objednávka prišla, zajtra sa budú šály odosielať
Dobrý deň, chcem sa spýtať, mám kredity a chcela by som ich uplatniť, ale keď pridám do košíka, nemám ponuku uplatniť kredity a pritom pri výbere mi píše, že pri uplatnení bude zľava na tovar.
Dobrý deň, Adriana,
prosím kontaktujte nás na tel. čísle +421 232 117 321, kde Vám radi
pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcem sa vas opytat, ci tento druh tovaru /kasmirove saly/ zvyknete mat v ponuke viackrat a mozno teda ocakavat, ze v blizkej dobe zase pridete s niecim podobnym, len mozno s trochu inou kolekciou. Dakujem vopred za vasu skoru odpoved. Maria
Dobrý deň, Mária
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nové ponuky sa pridávajú každý deň, je potrebné sledovať našu stránku priebežne.
Pekný deň, Vám prajem.