Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Obľúbený pobyt pre dvoch v podmanivom Krakove v Hoteli Conrad****
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred e‑mailom na hotel@conradhotel.pl alebo telefonicky na +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 (poľsky, anglicky).
- Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
- Dieťa do 6 rokov (5,99 r.) zdarma
- Dieťa od 6 do 15 rokov (14,99 r.) ubytovanie s raňajkami:
- 50 PLN/1 noc
- 100 PLN/2 noci
- V izbách je možnosť iba 1 prístelky
- Domáci maznáčikovia: 35 PLN/night
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo (Parkovanie v garáži: 10€/noc)
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
konkrétne na fotke č.5 sú dva krát dvojlôžko, nie? Ďakujem
Dobrý deň Marcela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, na fotke je
odfotená dvojlôžková izba, avšak z daného uhlu vyzerajú opticky
väčšie. :)
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
chceli by sme ísť 2 dospelí a2 deti(4 roky a 6 rokov) to je vážne
možnosť len jednej prístelky na izbe? Nemáte napr.Apartmán? Ale aj na fotke
vidieť napr. dve manželské postele kúsok od seba, to by mohli byť dva krát
dvojlôžko, nie? A teda pre štyri osoby
Dobrý deň Marcela, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Každý hotel na iné možnosti kapacít. V konkrétnom sa žiaľ neponúkajú ani apartmány a ani možnosť viac ako prístelky na izbe. Posielam Vám ponuky pre rodiny: https://www.zlavomat.sk/cestovanie/rodinne-pobyty Veríme, že si vyberiete ponuku, ktorá Vám bude vyhovovať. Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
ako by sa prosím dal objednať pobyt pre 2 rodičov a dve deti – 5 a
1 ročné? Viem, že v izbe je možnosť iba 1 prístelky (pre
5-ročné) – čo keby sme si doniesli vlastnú postieľku pre ročné
dieťa?
Ďakujem,
Ľubo
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne tejto
informácie sa môžete obrátiť priamo na prevádzkovateľa na hotel@conradhotel.pl
alebo telefonicky na +48 12 293 00 00, +48 600 134 124.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, kde
Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň,
dá sa objednať voucher pre dvoch rodičov a 2 deti (9 a 13 rokov)?
V popise je totiž uvedená možnosť len jednej prístelky. Jedná sa
o jednú noc v termíne 21–22.4. Aká by bola konečná cena?
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, Tomáš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. V izbách je možnosť
iba 1 prístelky.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať či je možnosť aj 1 prístelky pre dospelého na termín 7.5., ak áno aký by bol doplatok, ďakujem
Dobrý deň, Katarína
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre preverenie dostupnosti je potrebné kontaktovať hotel a informovať sa
bližšie. Pripájam aj kontakt na hotel: hotel@conradhotel.pl
alebo telefonicky na +48 12 293 00 00, +48 600 134 124. Jedná sa
o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak by ste
mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Dobrý deň, je možné si priplatiť za polopenziu vo variante na 2 noci s raňajkami za 119€. Ďakujem za vašu odpoveď.
Dobrý deň, Marianna
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri tejto ponuke sú v cene iba raňajky. Čo sa týka príplatku za jedlo je
potrebné kontaktovať priamo hotel. Pripájam aj kontakt: hotel@conradhotel.pl
alebo telefonicky na +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 . Komunikácia
s hotelom prebieha v cudzom jazyku, ak by ste mali problém s komunikáciou,
prosím kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Dobrý večer je možné k variantu za 119€ pre 2 osoby dokúpiť
pristelku pre 15 ročne dieťa – je uvedené pristelka do 14,99 r. Ak áno
koľko stojí?
Dakujem
Dobrý deň, Beata,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne dostupnosti
prístelky na Vami vybraný termín a výške príplatku za prístelku, sa
môžete informovať priamo v hoteli na hotel@conradhotel.pl,
alebo telefonicky na +48 12 293 00 00, +48 600 134 124.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
s Vašou požiadavkou kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, kde
Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň, chcel by doma sa spýtať ci je možné zakúpiť voucher ako Vianočný darček a následne po Vianociach vybrať nejaký letný termín (samozrejme sa jedna o variantu s dlhšou platnosťou a konkrétne o Hotel Conrad na 2 noci s raňajkami za 119€) Za vašu odpoveď vopred ďakujem
Dobrý deň, Balu,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Áno, je možné
zakúpiť tento variant bez termínu s tým, že obdarovaná osoba si termín
môže rezervovať priamo v hoteli na tel. čísle +48 12 293 00 00,
+48 600 134 124, prípadne e-mailom na hotel@conradhotel.pl.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, prosim, aky je priplatok za pristelku na jednu noc, ak am dcera 15 rokov? Dakujem
Dobrý deň Nikol,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa 15 ročné dieťa ráta ako dospelá osoba, je potrebné sa o možnosti prístelky pre dospelú osobu informovať priamo v hoteli na tel.čísle: +48 600 442 230
Prajeme Vám pekný deň.