Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +48 18 20 20 140 alebo e‑mailom na: recepcja@resortspa.com.pl (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s viac ako jednou prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Jedno dieťa do 5 rokov (4,99 r.) bez nároku na služby: zdarma
Druhé dieťa do 5 rokov (4,99 r.) alebo jedno dieťa od 5 rokov:
Obdobie JAR a JESEŇ (10. 3. – 30. 6. 2019 a 1. 9. – Pia 20. 12. 2019) - ubytovanie s polpenziou:
49€/pobyt na 2 noci
69€/pobyt na 3 noci
Obdobie LETO (1. 7. - 31. 8. 2019) - ubytovanie s polpenziou:
59€/pobyt na 2 noci
79€/pobyt na 3 noci
118€/pobyt na 4 noci
V prípade pobytu s viac ako jedným dieťaťom bez ohľadu na vek (vrátane detí vo veku do 5 rokov), je potrebné zarezervovať si väčšiu izbu (izbu vyššieho štandardu za doplatok). O dostupnosti takejto izby vo vami vybranom termíne je potrebné sa vopred informovať na recepcii.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, je mozne nas ubytovat aj s dvoma vychovanymi psami, vo
velkosti – po koleno? Dakujem za odpoved. S pozdravom Lubos a Patricia
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ľuboš a Patrícia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne tejto
informácie sa môžete obrátiť priamo na prevádzkovateľa na tel. čísle
+48 18 20 20 140, alebo e‑mailom na recepcja@resortspa.com.pl.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
s Vašou požiadavkou kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, kde
Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Ivana
Dobrý deň.
Chcem sa opýtať, že ako to funguje, ak si chcem pozrieť ponuky wellness
pobytov v Poľsku na konkrétny termín 27.01.2019 –
29.01.2019 s polpenziou a saunami bez časového obmedzenia.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ivana
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre bližšie info nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk alebo
na tel.č. +421 232 117 321.
Pekný deň Vám prajem.
Jaroslava Janosova
Prosim v termine od 29.3. do 31.3. vikend mate volne 3 izby –
2 lozkove
a 1izbu – 3 lozkovu / pre 2 dosp.osoby + 1 dieta 11 rokov a 1 dieta
2 roky /.
spolu 4 izby
Aka cena je pre 3 lozkovu izbu 2 dospele osoby a 2 deti ??
dakujem za info aby som mohla zaplatit pobyt
Janosova
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Jaroslava
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri tejto ponuke si viete pobyt zakúpiť pobyt pre 2 os. na termín alebo bez
termínu. Pre bližšie info odporúčam kontaktovať hotel a informovať sa
o týchto požiadavkách: tel. č.: +48 18 20 20 140 alebo e-mailom na: recepcja@resortspa.com.pl.
Jedná sa o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku.
Ak by ste mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Igor
Dobrý deň prajem,
chcem sa opýtať, či v rámci 14 dňového storna od zakúpenia je plná
návratnosť finančných prostriedkov alebo len jej časť.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Igor
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre bližšie info prosím kontaktujte nás na tel.č. +421 232 117 321 a
my, Vám radi pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Simona Bahnová
Dobrý deň,11.12 som zaplatila tento pobyt 149€ peniaze z úctu odišli
a zatiaľ mi stále neprišiel žiadny woucher.Kupovala som to ako darček tak
nejaký doklad by som potrebovala. Ďakujem za odpoved Bahnova
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Simona
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, Vás skontrolujte si priečinky SPAM alebo Reklamy. Ak by ste nevedeli
nájsť voucher prosím kontaktujte nás na tel.č. +421 232 117 321 a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je mozne nas ubytovat aj s dvoma vychovanymi psami, vo velkosti – po koleno? Dakujem za odpoved. S pozdravom Lubos a Patricia
Dobrý deň, Ľuboš a Patrícia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne tejto informácie sa môžete obrátiť priamo na prevádzkovateľa na tel. čísle +48 18 20 20 140, alebo e‑mailom na recepcja@resortspa.com.pl.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás s Vašou požiadavkou kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, kde Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.