SPA wellness pobyt v Hoteli LESNÁ**** vo Vysokých Tatrách
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
dobry den chcem sa spytat ci mate volny termin od 1.11–3.11? izbu superior a ci sa da vyskladat nejaky pobyt kde je zahrnuta masaz vecera pre dvoch welness a ci sa da uplatnit rekreacny pobyt ktory poskytuju zamestnavatelia. dakujem za info
Dobrý deň Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Áno, je možné na tento pobyt využiť rekreačný príspevok. Bohužiaľ,
Vami uvedený termín pre variant Superior Suite s polpenziou a wellnessom nie
je dostupný. Masáž nie je súčasťou ponuky, je potrebné si preveriť
s hotelom takúto možnosť, a taktiež aj aký je prípatok za ňu.
Veríme, že Vám bude vyhovovať aj iný termín, prípadne iná naša
ponuka.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den, chcem sa opytat ci mate volny termin na pobyt pre 2 osoby v termine od 22 do 24 novembra. Dakujem.
Dobrý deň, Viera, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ak si potrebujete preveriť termín, ktorý už na našej stránke nie je dostupný v online rezerváciách, môžete sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle: +421 524 761 000 alebo e-mailom na: recepcia@hotellesna.sk Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý den.
Mate volnu izbu od 25.11 di 28.11.pre 2dospelych.
Dakujem
Dobrý deň Robert,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už nie je voľný. Všetky voľné termíny sú
zobrazené v online kalendári a sú vyznačené modrou farbou.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré majú daný termín
voľný.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň. Prosím Vás máte voľnú izbu od 23.8.2019 do 27.8.2019 pre 2 dospelých a 1 dieťa – 10 rokov. Ďakujem.
Dobrý deň Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už v danom hoteli nie je voľný. Najbližší voľný
termín je 29.9.2019. Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky
dostupné v danom termíne.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcela by som sa informovať ohľadom času príchodu na hotel a odchodu z hotela. Ďakujem
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím:
Check in od 14:00 – Check out do 10:00
Prajeme Vám pekný deň.
dobrý deň chcela by som info ohľadomtermínu 19.8.-21.8.2019 a 19.8.-22.8.2019 pre 3 osoby sme 3-členná rodina s dospelým dieťaťom. Poprosím cenu s poplenziou v zľave, dakujem za odpoved
Dobrý deň Maria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danom hoteli už nie sú voľné kapacity izieb na august,
najbližšie voľné termíny sú až v septembri. Odporúčame Vám prezrieť
si iné naše ponuky s voľnými termíny na august.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den, chcela by som tento voucher kupit ako darcek, s tym, ze konkretny termin by si obdarovany vybral sam ako mu to bude vyhovovat. Pri type „pobyt cez tyzden aj vikend“ tam vsak moznost kupit bez terminu nie je, chce to rovno online rezervaciu. Da sa s tym nieco robit? a taktiez by som sa chcela spytat, ci sa da pripadne dokupit este dalsia noc navyse? Dakujem
Dobrý deň Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, ak máte
záujem o voucher bez termínu, je nutné vybrať si z tých variantov, ktoré
túto možnosť ponúkajú. Ak je tam iba možnosť online termínu, nedá sa
s tým nič iné urobiť, iba si termín rezervovať hneď. Samozrejme, dá sa
priplatiť jedna noc, avšak za cenník hotela, teda bez zľavy, a je potrebné
vopred kontaktovať hotel, či budú mať voľnú kapacitu.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,chcel by som sa spýtať, či sa dá dokúpiť k pobytu na 3 dní( 2 noci) ešte jeden den.dakujem
Dobrý deň Ivan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Samozrejme, kúpa dvoch
voucherov na nadväzujúci termín je možná. Prosím, pred kúpou kontaktujte
priamo hotel na tel.čísle: +421 524 761 000 aby mali pre Vás voľnú
izbu počas celého pobytu (na 2 vouchre). Ak si však prajete dokúpiť už
len jednu noc, táto noc sa platí podľa cenníka hotela.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, prepacte, ale nikde som sa nedocital od kedy do kedy je otvoreny hotelovy bazen a hot zona a ci mozme ist do nej aj v den odchodu, popripade do kedy Dakujem.Pekny den.
Dobrý deň, Michal,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne tejto
informácie sa môžete obrátiť priamo na prevádzkovateľa na +421
52 4761 000, alebo e‑mailom na recepcia@hotellesna.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať na voľnosť termínov v júli poprípade auguste , a či sa pri objednávke,platí celá suma ,alebo záloha . Ďakujem.
Dobrý deň, Ivan
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri tejto ponuke si viete zakúpiť pobyt na termín alebo bez termínu.
Odporúčam kontaktovať hotel a informovať sa bližšie o dostupnosti: tel.
č. +421 52 4761 000 alebo e-mailom na recepcia@hotellesna.sk
Pekný deň prajem.
Dobrý večer chcem sa opýtať či je potrebné dokúpiť prístelku pre deti 6 a 4r ak by sme využili izbu Superior?Ďakujem
Dobrý deň, Daniela
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri každom variante v ponuke máte sekciu DETI alebo PRÍPLATKY. V tomto
prípade je to takto: Každá ďalšia osoba na prístelke bez ohľadu na vek:
65€/noc s raňajkami.
Každá ďalšia osoba na prístelke bez ohľadu na vek: 85 €/noc
s polpenziou.
Ubytovanie s dieťaťom alebo ďalšou osobou je možné iba v izbe Superior
Suite. Maximálny počet prísteliek na izbe typu Superior Suite: 1
Prístelka v izbe typu Štandard nie je možná.
Detské postieľky nie sú k dispozícii.
Pre bližšie info odporúčam kontaktovať hotel a informovať sa bližšie:
tel. č. +421 52 4761 000 alebo e-mailom na recepcia@hotellesna.sk
Pekný deň prajem.
Dobry vecer, je mozne ubytovanie so psom. zlaty retriver ?.Mate volnu izbu
pre 2 tento vikend –18–20.1.2019
dakujem
Dobrý deň, Helena
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ pri tejto ponuke pobytu nie je možné ísť zo psom. Pre bližšie info
prosím kontaktujte hotel: el. č. +421 52 4761 000 alebo e-mailom na recepcia@hotellesna.sk
Pekný deň, Vám prajem.
Dobrý deň,
bolo by možné v rámci ubytovania v Superior Suite (2 noci víkend)
ubytovanie pre 3 dospelé osoby? Ak áno za akú sumu? Ďakujem pekne za
odpoveď.
Dobrý deň, Iveta
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
U nás si viete zakúpiť voucher na termín alebo bez termínu. Odporúčam
kontaktovať hotel a informovať sa bližšie. Pripájam aj kontakt: tel. č.
+421 52 4761 000 alebo e-mailom na recepcia@hotellesna.sk.
Pekný deň, Vám prajem.
Dobrý deň,
mám otázku, či v ponuke uvedené 1× denne neobmedzený vstup do hotelového
bazéna a hot zóny znamená vstup len v jeden deň pobytu alebo počas
každého dňa pobytu.
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, Silvia
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri tejto ponuke to môžete využiť 1× každý deň pobytu.
Pekný deň, Vám prajem.
Dobrý deň. V cene balíčku je uvedené: 1× denne neobmedzený vstup do hotelového bazéna a hot zóny. Znamená to, že v cene je 1× denne neobmedzený vstup pre dvoch, alebo druhá osoba musí vstup do welness zaplatiť?
Dobrý deň, Marek
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno je to pre 2 osoby.
Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcela by som sa informovať ako postupovať v prípade, že mám záujem o pobyt (Izba štandard, 2 dospelý, polpenzia), avšak až v termíne po novom roku? Ďakujem.
Dobrý deň Soňa,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ponuky na rok 2020 sú pridávané postupne, momentálne táto ponuka platí do 20.12.2019, a tak Vám odporúčame prezerať si našu stránku pravidelne alebo si nastaviť posielanie nových ponúk priamo na Váš e-mail.
Prajeme Vám pekný deň.