Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt v nezabudnuteľnom prostredí pod Štrbským plesom v Penzióne Kukučka**
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Check-in: 15:00 – 19:00
- Otvorené vouchery: Overenie voľnej kapacity a rezervácia termínu pobytu na tel.č. +421 911 512 260 alebo +421 52 4484147 alebo email info@penzionkukucka.sk
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
- deti do 5 rokov bez nároku na lôžko a stravu zadarmo
- maximálny počet prísteliek v izbe 2
- maximálny počet detských postieľok 1
- akékoľvek prístelky a detské postieľky sú na vyžiadanie a musia byť potvrdené penziónom
- Podmienky platné pre vouchery zakúpené od 28.3.2019
- dieťa do 5 - 18 r. prístelka 20 EUR / noc
- dospelý prístelka 30 EUR / noc
- doplatok za večere deti do 10r. / 7 EUR nad 10r. / 10 EUR
- Podmienky platné pri zakúpení voucheru do 27.3.2019
- jedno dieťa na prístelke do 10 rokov bez poplatku za ubytovanie
- prístelka 10€ za noc na osobu
- príplatok za raňajky 5€ / osoba
- príplatok za večeru 6,5€ / osoba
- Domáci maznáčikovia: 7€/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
dobrý deň, ďakujem za odpoveď, ale nemáte tam voucher na 2 noci pre
4 osoby,budete ho mať ?ďakujem
Dobrý deň, sme 4 osoby z toho dve deti a radi by sme mali rodinnú izbu,je
možné kúpiť dva kupony a mať to ako rodinnú izbu ?ďakujem
Penzión Kukučka
pred 20 hodinami
Stačí ak si zakúpite voucher pre 4 osoby
Dobrý deň, Ivana,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky. V tom prípade si môžete
zakúpiť 2× voucher pre 2 osoby na 3 dni a následne kontaktovať
prevádzkovateľa, ohľadne Vášho záujmu o rodinnú izbu, na tel. čísle
+421 911 512 260 alebo +421 52 4484147, alebo emailom na info@penzionkukucka.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň, sme 4 osoby z toho dve deti a radi by sme mali rodinnú izbu,je možné kúpiť dva kupony a mať to ako rodinnú izbu ?ďakujem
Stačí ak si zakúpite voucher pre 4 osoby
Dobrý deň.
Mám záujem o pobyt na 3 dní (2noci) v termíne od 4.2. –
6.2.2019 s 2 deťmi (7mesiacov, 3,5 roka) je u vás taká možnosť
ubytovania ?? Treba nahlásiť o ake ubytovanie máme záujem ??zakúpiť si
mám teda pobyt pre 2 dospelé osoby a kedy nahlásiť deti pri ubytovaní či
po zakúpený ?? Aký bude za nich doplatok ?? Ďakujem za odpoved
dobry vecer, tento voucher sa vztahuje na dvojlouzkovu izbu kde nie je moznost pristelky. pri pocte 2+2 potrebujete rodinnu izbu alebo apartman. ponukame aj takyto typ ubytopvanie avsak nie na zlavomate.
Dobry den chcela by som sa spytat ci mate aj nejaku rodinnu izbu lebo by sme mali zaujem o pobyt na 3 noci so 4 detmi vo veku 3,4,8,9 rokov. Ake by tam boli doplatky dakujem.
dobry den, mame rodinne izby pre 4 osoby , odporucame vam teda si zajednat jednu dvojpostelovu a hjednu rodinnu izbu
Dobrý deň,
včera som si u Vás objednala víkendový pobyt pre 2 osoby s polpenziou
v penzióne Kukučka a chcela by som sa informovať o podmienkách stornovania
spomínaného víkendového pobytu, keďže tento spomínaný pobyt mal
slúžiť ako darček, ale oslávenci sa vyjadrili, že na takýto druh darčeka
nemajú čas, keďže sú veľmi pracovne vyťažení .
Ďakujem pekne za odpoveď.
S prianím krásneho dňa.
Viktória Tkáčová
dobry den,
musite stornovat tento pobyt priamo na zlavomate, pretoze ste si kupili pobyt
cez tento portal.kontaktujte teda pracovnikov na zlavomate
s pozdravom gurcik
Dobry vecer,
Prosim Vas chcela by som kupit pobyt pre rodicov. Oni by prisli vlakom z BA je
blizko vasho zariadenia zeleznicna stanica s priamym spojom z Bratislavy?
Za skoru odpoved vopred Dakujem
dobry den, sme od stanice strba cca 200 m
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, je možné pobyt pre 2 dospelé osoby a 1 dieťa (8 rokov) medzi 22–24.03.2019 s raňajkami? Aký bude príplatok?
Dobrý deň, v dvojlôžkovej izbe pre dvoch nie je možná prístelka pre dieťa…Rodinnú izbu v termíne 22. – 24.3. už nemáme