Víkendový wellness pobyt v TOP stredisku Jasná v obľúbenom Hoteli FIM***
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý den kupil som si uvás vykendovy pobyt v stredisku jasna za 129 eur . Problem je v tom že je to darček na vianoce a ja som si nevšimol že sa nejedna o zimny zajazd na obdobie December- Januar, chceli sme isť cez zimné prázdniny sme študenti. Chcem sa teda spytat či je možne zmeniť datum pobytu na skorši termin alebo to nejak vratit. Ďakujem :-)
Dobrý deň, Mário
ďakujeme za vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre bližšie info nás prosím kontaktujte na tel.č. +421 232 117 321 a
my, Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Dobrý deň prosím vás mate velny termín aj od 27.12.2018 do 30.12.2018?
Dobrý deň, Martin
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri tejto ponuke už je len variant na ďalší rok.
Pripájam aj kontakt na hotel kde sa môžete informovať bližšie. tel. č.
+421 44 5479 999 alebo +421 914 333 021.
Pekný deň, Vám prajem.
Dobrý den. Mam zaujem o tento pobyt ale mam tri deti+dvaja dospely. Bude to problem? Pripadne za akych podmienok by bolo ubytovane tretie dieta do 15rokov. Dakujem.
Dobrý deň, cena závisí od konkrétneho typu ubytovania – kontaktujte prosím recepciu hotela.
Dobry den. Kupila som si u Vas vikendovy pobyt v stredisku Jasna za 129 eur a zaplatila online kartou, hned mi stiahlo peniaze, ale neprisla mi spatna vazba od vas, ziadny mail ani nic. Prosim o potvrdenie platby, dakujem.
Dobrý deň, kontaktujte prosím priamo spoločnosť zľavomat, ktorá spracúva Vašu platbu.
Dobrý deň,
Sú prosím Vás sauna a vírivka privátne?
Vďaka
Dobrý deň, wellness nie je privátne.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Chcem sa spýtať dá sa k tomu dokúpiť kupón na masáž?
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ táto ponuka už nieje aktuálna. Veríme, že si nájdete podobnú ponuku, ktorá, Vás osloví.
Pekný deň, Vám prajem.