Otvorené vouchery: Po zakúpení voucher je potrebné urobiť čo najskôr rezerváciu na tel. č.: +421905 277 257 alebo e‑mailom na: penzion.pulse@gmail.com.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
Pobyt je možné predĺžiť si spojením viacerých kupónov.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, prosím vás boli by sme 4 osoby, z toho dve deti vo veku
20 a 9 rokov.chceli by sme rodinnú izbu – niekedy v období od
1.-20.10.2019 na 2 noci.Treba kupiť 2 vouchery alebo aký je doplatok za
rodinnú izbu ?ďakujem
Dobrý deň, objednala som si cez Vás pobyt v Podhájskej v termíne od
19.7 – 22.7.2019, ale potrebovala by som este jeden a nejde mi to objednať,
znamená to že už nie su voľné izby?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Silvia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Žiaľ, áno, ak Vám
nejde vybrať konkrétny termín znamená to, že kapacita penziónu sa už
naplnila. Avšak pre istotu Vám odporúčam kontaktovať priamo penzión na
tel.čísle: +421 905 277 257 a následne ak by sa im niečo zmenilo, by ste
si mohli zakúpiť voucher „bez termínu“ a priamo cez nich si rezervovať
Vami vybraný termín.
Prajeme Vám pekný deň
Marta Hlaváčová
Dobrý deň, je možnosť aj bez pobytu u vás navštíviť
welness,termálne kúpalisko cez veľkonočné sviatky?
Penzión Pulse
Dobrý večer, počas veľkonočných sviatkov je celé termálne kúpalisko
zatvorené. Kuzmický
andrea
Dobry den kolko je priplatok za deti. 13 a8 r na tri noci? Dakujem
Penzión Pulse
Dobrý večer, záleží na termíne /zimná alebo letná sezóna/.
S pozdravom Kuzmický
Agneša Chrenková
Mám záujem o senior pobyt pre 1 osobu ďakujem
Penzión Pulse
Dobrý večer, je potrebné si zakúpiť kupón. Kuzmický
Viktor
Dobry,
viete mi napisat aka zlava je na vstup do rimskych kupelov?
Dakujem
Penzión Pulse
Dobrý večer, 10 %. Kuzmický
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, prosím vás boli by sme 4 osoby, z toho dve deti vo veku 20 a 9 rokov.chceli by sme rodinnú izbu – niekedy v období od 1.-20.10.2019 na 2 noci.Treba kupiť 2 vouchery alebo aký je doplatok za rodinnú izbu ?ďakujem
Dobrý deň
Info na emaile: penzion.pulse@gmail.com