Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 903 721 211 alebo e‑mailom na: penzion.kachelman@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Parkovanie zadarmo (Po 14:00 v deň príchodu, do 10:00 v deň odchodu. V rámci pobytu máte v cene jedno auto v areáli ZDARMA, v prípade 2. auta: 15€/noc.)
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Mám záujem o termín od 18.7. do 20.7. s polpenziou na 3.dni a 2 noci
bolo by to možne?
Penzión Kachelman
Dobry den,
tento termín je uz vypredaný, vsetky dostupne terminy najdete v kalendari po
rozkliknuti konkretneho baliku.
S pozdravom,
Recepcia
Katarína
Dobrý deň, wellness je privátne?
Penzión Kachelman
Dobry den, ano wellness je privátne. S pozdravom, recepcia.
Eva Bašistová
Dobrý deň. Mám záujem o nasledovný pobyt na 4 dni v Banskej
Štiavnici , keď nemám upresnený dátum :LETO: Pobyt cez týždeň
s polpenziou
2 osoby, 3 až 6 dní – Platnosť 1. 5. – 31. 8. 2019
Poraďte mi, ako ,resp. kde vyznačiť pri zakúpení voucheru počet dní.
Ďakujem
Bašistová
Penzión Kachelman
Dobry den, pobyty je možné zakúpiť len na konkrétny termín, kde si
viete priamo označiť počet dní. Netermínované pobyty nemáme
v ponuke.
Barbora Kalapošová
Dobry večer, víkendové pobyty nemáte?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Barbora,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. V tejto ponuke je
možnosť si zakúpiť aj pobyt na víkend, po zvolení variantu „LETO: Pobyt
cez týždeň a víkend s polpenziou/raňajkami“.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Mám záujem o termín od 18.7. do 20.7. s polpenziou na 3.dni a 2 noci bolo by to možne?
Dobry den,
tento termín je uz vypredaný, vsetky dostupne terminy najdete v kalendari po rozkliknuti konkretneho baliku.
S pozdravom,
Recepcia