Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 53 41 74 700 alebo +421 904 777 630 alebo mailom recepcia@hotel-metropol.sk
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, alebo postieľku overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Hotel však neposkytuje vystavenie faktúry pre účely priznania príspevku na rekreáciu od zamestnávateľa. Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
V termine 08._10.10. sme u vas ubytovany pytam sa ci je mozna dospela
pristelka dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jaroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď.
Pre budúce urgentné otázky nás neváhajte kontaktovať na tel.čísle:
+421 232 117 321 v pracovné dni od 8:00 do 20:00.
Veríme, že ste si Váš pobyt naplo užili.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Peter Gereg
Dobrý deň. Poskytujete faktúru pre uplatenie príspevku na rekráciu
u zamestnávateľa? Ďakujem.
Hotel METROPOL****
Dobrý deň p. Gereg,
áno, vieme Vám vystaviť faktúru pre uplatenenie príspevku na
rekreáciu.
S pozdravom a prianím príjmeného dňa, tím Hotela Metropol****
Vladimír Balint
Dobrý deň.
V prípade ubytovania vo vašom hoteli máte stravu aj pre celiatikov?Ďakujem
za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Vladimír,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom hotela kontaktujte priamo ten na
tel.čísle: +421 534 174 700
Prajeme Vám pekný deň.
Júlia Kaminska Červenica pri Sabinove
Dobrý deň chcela by som stornovať objednávku ďakujem prajem
pekný deň
Zlavomat.sk
Dobrý deň Júlia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, napíšte nám
na mail: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Agnesa
Dobry den, chcela by som sa spytat, ci mate volne ubytovanie v termine od
31.5.-2.6.2019 pre cca 22 osob? Vopred dakujem. S pozdravom Agnesa
Hotel METROPOL****
Dobrý deň prajem pani Agnesa, vo vami uvedenom termíne máme voľné
kapacity, poprosila by som Vás pre bližšie informácie kontaktovať našu
hotelovú recepciu. +421 904 777 630 .
Ďakujeme.
S pozdarvaom a prianím pekného dňa kolektív Hotela Metropol ****
Krcmar samuel
Mozem sa spytat ci sa da ubytovat aj cca na 3 hodinky ?A kolko by
to vyslo?
Hotel METROPOL****
Dobrý deň prajem, áno môzete sa ubytovať u nás aj na 3 hodiny, cena
ostáva rovnaká za izbu. Ubytovať sa môžete od 14:00. Pre viac informácii,
prosím neváhajte kontaktovať hotelovú recepciu +421 904 777 630 .
Ďakujeme a prajeme príjemný deň.
S pozdravom, kolektív Hotela Meropol ****.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
V termine 08._10.10. sme u vas ubytovany pytam sa ci je mozna dospela pristelka dakujem
Dobrý deň Jaroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď.
Pre budúce urgentné otázky nás neváhajte kontaktovať na tel.čísle: +421 232 117 321 v pracovné dni od 8:00 do 20:00.
Veríme, že ste si Váš pobyt naplo užili.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.