Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na continentalreservation@zeinahotels.com alebo telefonicky na +36 18151000 v anglickom alebo maďarskom jazyku. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.