Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít na tel. čísle +421 911 394 747, +421 43 583 26 00 alebo e‑mailom na recepcia@hotelaltis.sk
pre rezerváciu zašlite mail na recepcia@hotelaltis.sk, ktorý obsahuje meno, priezvisko, termín nástupu, tel. kontakt a kód Voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14-dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Dobry den.
Mala by som zaujem o pobyt dvaja dospeli a dve deti (4 a 5 rocne). strava pre
deti nie je zahrnuta v cene? treba nahlasit na recepcii vopred mailom pre
obidve deti? a ta sa doplati kedy? dodatocne priamo na mieste alebo znova
prevodom na ucet? dakujem.
Hotel ALTIS Rezort
Dobrý deň prajem,
pokiaľ máte záujem o stravu, je potrebné to nahlásiť na recepcii.
Doplatky sa hradia potom dodatočne priamo u nás. V prípade akýchkoľvek
otázok nás prosím neváhajte kontaktovať e-mailom : recepcia@hotelaltis.sk
alebo telefonicky na čísle 0911 394 747. S pozdravom ALTIS TÍM
Ivana
Dobry den, sme 4-clenna rodina. Chcem sa opytat, aky je rozdiel v izbach
Classic a Deluxe okrem toho, ze Classic pise pre 2–4 osoby a Deluxe 2–6
osob. Mozem si rezervovat aj Classic?
Dakujem.
Hotel ALTIS Rezort
Dobrý večer,
ďakujeme Vám za prejavený záujem o služby rezortu Altis.
Izby Classic sa nachádzajú vo vedľajšej časti rezortu a sú trojlôžkové.
Len apartmány Classic sú štvorlôžkové.
Izby Deluxe v hlavnej časti budovy sú dvojlôžkové s možnosťou dvoch
prísteliek. Apartmány Deluxe v hlavnej časti budovy sú zložené zo spálne
s manželskou posteľou a obývačky s gaučom, ktorý slúži ako prístelka
pre dve ďalšie osoby.
Vo Vašom zložení by sme Vám odporúčali ubytovanie buď v apartmáne
Classic alebo v izbe či apartmáne Deluxe.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás prosím neváhajte
kontaktovať telefonicky na čísle 0911 394 747 alebo mailom: recepcia@hotelaltis.sk.
S pozdravom ALTIS TÍM
Katarina
Dobry den, chcela by som sa opytat, ked si kupim pobyt bez terminu, ako sa to
potom vyuzije? Zavolam vam ci mate volne v termine ked sa rozhodnem prist a ak
nebudete mat volne, tak mi pobyt prepadne? Dakujem.
Hotel ALTIS Rezort
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za prejavený záujem o služby rezortu Altis. Pred zakúpením
voucheru bez termínu Vám odporúčame preveriť si dostupnosť Vami
preferovaného termínu a následne si pobyt zakúpiť. Ak nestihnete voucher
využiť do doby jeho platnosti, ten žiaľ bez náhrady prepadá.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás prosím neváhajte
kontaktovať telefonicky na čísle 0911 394 747 alebo mailom: recepcia@hotelaltis.sk.
S pozdravom ALTIS TÍM
Katarína
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, či máte voľné 2 izby v termín
18.-20. október.
Za skorú odpoveď vopred ďakujem
Hotel ALTIS Rezort
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za prejavený záujem o služby rezortu Altis.
Vo Vami zvolenom termíne máme k dispozícii voľné ubytovanie a to na
izbách Classic situovaných vo vedľajšej časti rezortu.
V prípade záujmu o rezerváciu alebo v prípade akýchkoľvek otázok nás
prosím neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle 0911 394 747 alebo
mailom: recepcia@hotelaltis.sk.
S pozdravom ALTIS TÍM
Miki
Dobry vecer. Chcel by som sa opytat od kolkej hodiny do kolkej sa da byt vo
vnutrnom bazene. Dakujem
Hotel ALTIS Rezort
Dobrý večer prajem, nech sa páči – vstup do vnútorného vyhrievaného
bazéna je v prevádzkových časoch 16:00–21:00 hod.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať e-mailom
: recepcia@hotelaltis.sk
alebo telefonicky na čísle 0911 394 747. S pozdravom ALTIS TÍM
Vladimír Drgonec
Dobrý deň,
Aký je doplatok za stravu pre 4 rocne dieťa?
Hotel ALTIS Rezort
Dobrý deň prajem, 4 ročné dieťa je zadarmo bez nároku na stravu a
lôžko. Pokiaľ máte záujem o stravu, je potrebné to nahlásiť na
recepcii. V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať
e-mailom : recepcia@hotelaltis.sk
alebo telefonicky na čísle 0911 394 747. S pozdravom ALTIS TÍM
Tomáš Kurhajec
Dobrý deň, chcem sa spýtať na pobyt v hoteli Altis rezort Orava
v ponuke uvádzate že ubytovanie je v izbe deluxe alebo apartmáne deluxe a
ja mam záujem o apartmán deluxe keďže mam 2 deti. Dá sa to nejako vybrať
alebo keď si to zakúpim ako viem ze budem ubytovaný v apartmáne?
Ďakujem
Hotel ALTIS Rezort
Dobrý deň pán Kurhajec, pri zakupovaní je potrebné si vybrať počet
osôb, potom termín, až nakoniec typ izby – tam si zvolíte, či si
želáte Izbu DELUXE alebo Apartmán DELUXE. v prípade akýchkoľvek otázok
nás prosím neváhajte kontaktovať e-mailom : recepcia@hotelaltis.sk
alebo telefonicky na čísle 0911 394 747. S pozdravom ALTIS TÍM
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den.
Mala by som zaujem o pobyt dvaja dospeli a dve deti (4 a 5 rocne). strava pre deti nie je zahrnuta v cene? treba nahlasit na recepcii vopred mailom pre obidve deti? a ta sa doplati kedy? dodatocne priamo na mieste alebo znova prevodom na ucet? dakujem.
Dobrý deň prajem,
pokiaľ máte záujem o stravu, je potrebné to nahlásiť na recepcii. Doplatky sa hradia potom dodatočne priamo u nás. V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať e-mailom : recepcia@hotelaltis.sk alebo telefonicky na čísle 0911 394 747. S pozdravom ALTIS TÍM