Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať na termín 24.8–31.8. 2019 pre
2 dospelých a 3 deti 16r, 13r a 11r. Či je voľná kapacita, dve izby,
príp. rodinná izba a koľko by vyšiel pobyt aj s polpenziou.
Hotel Timun
Good day Sir,
As You can see on the site, we have 2 family rooms available in that period at
the moment. One family room can fit 4 people. The prices are aranged with
half-board.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať na termín 24.8–31.8. 2019 pre 2 dospelých a 3 deti 16r, 13r a 11r. Či je voľná kapacita, dve izby, príp. rodinná izba a koľko by vyšiel pobyt aj s polpenziou.
Good day Sir,
As You can see on the site, we have 2 family rooms available in that period at the moment. One family room can fit 4 people. The prices are aranged with half-board.