Vo formulári vyberte zájazd: „Paríž – Krásy Paríža – 4 dni letecky.“ s vami zakúpeným termínom. Následne vyplňte položky.
Do časti „Poznámka“ uveďte čísla zakúpených zľavových kupónov / voucherov.
Každá cestujúca osoba musí mať vlastný zľavový kupon / voucher. V prípade, že máte záujem o miestenku, je potrebné uviesť do poznámky Vaše želané miesta v autobuse – strana dverí/vodiča, predná časť, stred autobusu atď.
Vaša rezervácia Vám bude potvrdená a na mail zaslaná záväzná zmluva o zájazde.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 7 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám pokyny do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, na call centre 0911 594464 (v prac. dňoch od 9 – 17 hod.)
neviem sa dovolať do CK aby som si overila či mám zájazd objednaný..
3 dni nikto nezdvíha
Zlavomat.sk
Dobrý deň Iva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, dňa 17.9.2019 ste obdržali e-mail s kódom voucheru, následne je
nutné postupovať podľa inštrukcií v sekcií „ako uplatniť.“ Potom, je
Váš zájazd objednaný a rezervovaný. Ak si to prajete overiť priamo s CK
prosím, skúste ich kontaktovať ešte e-mailom na: zajazdy@startrip.sk ak
stále bude komunikácia neúspešná, kontaktujte nás e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
neviem sa dovolať do CK aby som si overila či mám zájazd objednaný.. 3 dni nikto nezdvíha
Dobrý deň Iva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, dňa 17.9.2019 ste obdržali e-mail s kódom voucheru, následne je nutné postupovať podľa inštrukcií v sekcií „ako uplatniť.“ Potom, je Váš zájazd objednaný a rezervovaný. Ak si to prajete overiť priamo s CK prosím, skúste ich kontaktovať ešte e-mailom na: zajazdy@startrip.sk ak stále bude komunikácia neúspešná, kontaktujte nás e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.