Upozornenie: pred príchodom na pobyt si dohodnite približný čas príchodu s recepciou Resortu Vila Flora***.
Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 908 538 808alebo emailom na info@villaflora.sk
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,
je prosím Vás možné po zakúpení voucheru na dvojposteľovú izbu
zarezervovať vopred aj konkrétnu izbu, ak bude vo vybranom termíne
dostupná?
Ďakujem vopred za odpoveď.
Resort Villa Flora***
Dobrý deň, v prípade rezervácie konkrétnej izby nás, prosím,
kontaktujte telefonicky na t.č. +421 908 538 808.
Dominik
Dobrý deň, zakúpil som voucher pre rodičov a zaujímalo by ma či je
možné doplatiť aby s nimi išli ďalšie 2 osoby?
Resort Villa Flora***
Dobrý deň, samozrejme, je možné, aby si doplatili pobyt ešte 2 osoby.
Predtým však odporúčame overiť si voľnú kapacitu na info@villaflora.sk.
S pozdravom tím Villa Flora
Anna Havránková
Dobrý deň
je možná doprava aj vlakom alebo autobusom z Bratislavy
ďakujem
A.H.
Resort Villa Flora***
Dobrý deň, samozrejme, že doprava vlakom alebo autobusom je možná. Viac
informácií nájdete na stránke www.cp.sk.
S pozdravom tím Villa Flora
Zuzana Duňová
Dobrý deň.
Ak by sme sa rozhodli pre ubytovanie v apartmáne 2+2, aká by bola cena
vouchera?
Resort Villa Flora***
Dobrý deň, cena vouchera záleží od termínu pobytu, veku detí, typu
vouchera a typu apartmánu. Viac informácií nájdete na Zľavomate alebo nám
napíšte na info@villaflora.sk.
S pozdravom tím Villa Flora
Nikola
Dobrý deň kuchynka je iba v apartmánoch? V 2lozkovej izbe
s prístelkou nie?
Resort Villa Flora***
Dobrý deň, v každom apartmáne je kuchynka.
Pre 2 a 3-ložkové izby je na 1.poschodí k dispozícii spoločný kuchynský
kútik, kde je mikrovlnka, chladnička, varná kanvica, poháre, príbor a
taniere.
Etela Orosova
Voucher mozem zakupit aj poukazkami Edenred sluzby?
Resort Villa Flora***
Dobrý deň, či je možné zakúpiť voucher poukážkami Edenred, si
môžte zistiť iba priamo na zákazníckej podpore Zľavomatu telefonicky alebo
mailom.
Emil
Je možné ubytovanie pre dve osoby v apartmáne tak aby spali oddelené
v dvoch miestnostiach? Jedná sa o chrápanie.
Resort Villa Flora***
Je to možné iba v apartmáne Classic: https://www.villaflora.sk/ubytovanie/apartman-classic,
kde by jedna osoba spala v spálni a druhá osoba v obývacej časti. Treba
mať však na zreteli, že pri rezervácii apartmánu Classic je potrebné
k voucheru doplatiť nielen za apartmán, ale aj za tretie lôžko.
Jana
Dobrý deň, dá sa objednať aj polpenzia?
Resort Villa Flora***
Dobrý deň, obedy alebo večere sú možné v dvoch reštauráciách cca
1–2 minútky autom od Villa Flora.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
je prosím Vás možné po zakúpení voucheru na dvojposteľovú izbu zarezervovať vopred aj konkrétnu izbu, ak bude vo vybranom termíne dostupná?
Ďakujem vopred za odpoveď.
Dobrý deň, v prípade rezervácie konkrétnej izby nás, prosím, kontaktujte telefonicky na t.č. +421 908 538 808.