Pobyt v rodinnom Resorte Villa Flora*** s vyhrievaným bazénom, privátnym wellness a aktivitami
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, zakúpil som voucher pre rodičov a zaujímalo by ma či je možné doplatiť aby s nimi išli ďalšie 2 osoby?
Dobrý deň, samozrejme, je možné, aby si doplatili pobyt ešte 2 osoby. Predtým však odporúčame overiť si voľnú kapacitu na info@villaflora.sk. S pozdravom tím Villa Flora
Dobrý deň
je možná doprava aj vlakom alebo autobusom z Bratislavy
ďakujem
A.H.
Dobrý deň, samozrejme, že doprava vlakom alebo autobusom je možná. Viac
informácií nájdete na stránke www.cp.sk.
S pozdravom tím Villa Flora
Dobrý deň.
Ak by sme sa rozhodli pre ubytovanie v apartmáne 2+2, aká by bola cena
vouchera?
Dobrý deň, cena vouchera záleží od termínu pobytu, veku detí, typu vouchera a typu apartmánu. Viac informácií nájdete na Zľavomate alebo nám napíšte na info@villaflora.sk. S pozdravom tím Villa Flora
Dobrý deň kuchynka je iba v apartmánoch? V 2lozkovej izbe s prístelkou nie?
Dobrý deň, v každom apartmáne je kuchynka.
Pre 2 a 3-ložkové izby je na 1.poschodí k dispozícii spoločný kuchynský
kútik, kde je mikrovlnka, chladnička, varná kanvica, poháre, príbor a
taniere.
Voucher mozem zakupit aj poukazkami Edenred sluzby?
Dobrý deň, či je možné zakúpiť voucher poukážkami Edenred, si môžte zistiť iba priamo na zákazníckej podpore Zľavomatu telefonicky alebo mailom.
Je možné ubytovanie pre dve osoby v apartmáne tak aby spali oddelené v dvoch miestnostiach? Jedná sa o chrápanie.
Je to možné iba v apartmáne Classic: https://www.villaflora.sk/ubytovanie/apartman-classic,
kde by jedna osoba spala v spálni a druhá osoba v obývacej časti. Treba
mať však na zreteli, že pri rezervácii apartmánu Classic je potrebné
k voucheru doplatiť nielen za apartmán, ale aj za tretie lôžko.
Dobrý deň, dá sa objednať aj polpenzia?
Dobrý deň, obedy alebo večere sú možné v dvoch reštauráciách cca 1–2 minútky autom od Villa Flora.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
je prosím Vás možné po zakúpení voucheru na dvojposteľovú izbu zarezervovať vopred aj konkrétnu izbu, ak bude vo vybranom termíne dostupná?
Ďakujem vopred za odpoveď.
Dobrý deň, v prípade rezervácie konkrétnej izby nás, prosím, kontaktujte telefonicky na t.č. +421 908 538 808.