Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Bohatý pobyt v kežmarskom hoteli Hviezdoslav**** Depandance Országh s neobmedzeným wellness
Hodnotenie podniku Hotel Hviezdoslav****
príjemný a ústretový personál, skvelá strava
absencia wellness z dôvodu rekonštrukcie
Hodnotená ponuka: Romantické 4* ubytovanie s neobmedzeným wellness
ústretovosť recepčných, ľudskosť pracovníkov v reštaurácii, prekrásne izby, skvelý wellness aj bowling
možno viac lehátok vo wellness, ale nebolo to niečo čo by sa mi nepáčilo
Krásne vybavený hotel, dobrá kuchyňa, milá obsluha.
Maličký wellness bez obsluhy, v oddychovej zone boli stále obsadené ležadlá, aj keď tam práve boli dvaja ľudia.
Najväčším sklamaním však pre mňa bolo, keď sme predvečer pobytu museli kontaktovať hotel, lebo ma prepadla chrípka a zostala som s vysokými horúčkami. Bohužiaľ, na recepcii nám ponúkli termín, buď počas Veľkonočných sviatkov od nedele do utorka alebo nám teda povedali, že máme smolu. Máme sa rozhodnúť a čím skôr dať vedieť, rozumejte do pár minút, či prídeme. Jednanie typu: „Ber alebo nechaj tak!“ nás zarazilo. Bohužiaľ, chrípka sa neohlásila 7 dní dopredu, tak sme sa rozhodli, že si chrípku odležím v Kežmarku. Napadlo nám, že si obsadenosť preveríme na stránke hotela, izby boli voľné, možno nie práve tá, ktorú sme mali dostať, ale možnosti na preloženie termínu tam iste boli. Nakoľko máme bohaté skúsenosti s pracovnými cestami do zahraničia a život prináša rôzne situácie, museli sme aj v zahraničí rušiť pobyt zo dňa na deň, bolo to však bez problémov.
Myslela som si, že je v záujme hotela aby si hostia pobyt užili, čo možno najlepšie, mýlila som sa. Nevedeli sme sa zbaviť pocitu, že záujmy hotela sú iné. Čo sa nám pri odchode aj potvrdilo. Pri odovzdaní izby, nepadla žiadna z otázok alebo prianí: „Dúfame, že sa Vám u nás páčilo!“ Alebo. „Dúfame, že nás opäť niekedy navštívite!“ Prebehlo to bez slov s vyplatením nápojov, ktoré sme si objednali k večeri. Dokonca ani „Ďakujeme za návštevu!“ nepadlo.
Hotel je naozaj veľmi pekný, obsluha je veľmi milá, preto ma veľmi mrzí, že som si tento pobyt nemohla užiť ináč ako v posteli. Wellness navštívil manžel sám. Možno sa v hoteli ešte s podobným prípadom nestretli, ale práve takéto situacie vykresľujú povahu, v tomto prípade, hotela.
No a na záver. Pri odchode som si zabudla župan na izbe. Opäť kontakt s recepciou. A zaražajúca otázka: „Ale váš župan?“ Tak toto som vôbec nepochopila, hádam si pani na recepcii takého luxusného hotela nemohla myslieť, že si nárokujem hotelový župan, ktorý som si zabudla ukradnúť. Škoda! Ale vďaka za ochotu, že mi ho pošlú domov. Dúfam, že príde bez problémov.
Ďakujeme za hodnotenie, pani O.
Dovoľte nám citovať podmienky , s ktorými ste pri kúpe voucheru a rezervácii súhlasili:
rezerváciu je možné zmeniť najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom inak ostáva voucher v plnej platnosti. Pri zrušení alebo zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške a nie je možné ho refundovať.
V prípade Vašej výnimočnej situácie sme Vám ponúkli viaceré možnosti:
- že sa pobytu môže zúčastniť niekto namiesto Vás
- že rezerváciu modifikujeme na nami určené menej obsadené termíny. Predpokladali sme, že Vám bude veľkonočný termín vyhovovať a aspoň sa stihnete vyzdravieť. Nikto Vám nepovedal, že , citujem, "máte smolu"!
Každý komerčný subjekt sa svojou podnikateľskou činnosťou snaží generovať čo najvyšší zisk, a preto je právom každého hotela rozhodnúť sa koľko izieb , pre ktorý predajný kanál alokuje a samozrejme, najviac izieb predáva hotel napriamo a najzaujímavejšie sú, prirodzene, víkendové termíny.
Našu povinnosť, držať izbu rezervovanú od 29.12.2019 do termínu nástupu sme si splnili a neponúkli sme ju do predaja. Vám sme napriek tomu, že podľa podmienok zmena rezervácie menej ako 7 dní pred nástupom nie je možná , ponúkli viaceré alternatívy riešenia, čo je viac ako fér. Čo sa nám však nezdá fér a ani zodpovedné, je fakt, že ste kvôli 160 Eurám boli ochotná riskovať svoje zdravie a ohroziť zdravie ostatných hostí a zamestnancov hotela, keď ste do hotela zavítali s chrípkou. Taktiež pochybujeme, že by Vám v zahraničí v súčasnosti, keď je svet ohrozený novým vírusom, ale i v minulosti, umožnili modifikovať rezerváciu, ako sme to my ponúkli Vám a absolvovať pobyt vo Vami opisovanom zdravotnom stave.
Pre prípad nečakaných udalostí a chorôb existuje na trhu celé portfólio komerčných cestovných poistení.
Taktiež je k dispozícii na výber viac predajných kanálov s miernejšími storno podmienkami alebo iba s čiastočnou úhradou zálohy vopred.
Rovnako, ako letecká spoločnosť Vám nevráti peniaze, ak na let nenastúpite, pretože letenku nepredá, ani hotel si nemôže dovoliť pripraviť sa dobrovoľne o zisk z obsadenej izby, pre chrípku hosťa.
Predstavte si, že by sme takto umožnili modifikovať rezerváciu na ďalšie top termíny deň pred nástupom 4om- 5im izbám v čase chrípkovej epidémie.
Ospravedlňujeme sa , pokiaľ ste mali dojem, že sa Vám pri check oute nedostalo patričnej pozornosti, avšak v nedeľu, keď o 9,50 hod. na recepčný pult príde naraz 5 izieb, je prirodzené, že sa recepčná snaží check out urýchliť.
Váš manžel pri telefonáte uviedol, že nechal župan v skrini. Otázka recepčnej bola prirodzená, snažila sa zistiť, či ste hotelový župan nechali v skrini a chcete tým poukázať na to, že ste ho neodniesli, alebo je to Váš župan a prajete si ho zaslať.
Čudovali by ste sa, koľko hostí si z luxusného hotela zoberie suvenír v podobe župana. Luxusný hotel nie je, žiaľ, zárukou luxusných hostí.
Na záver-podacie číslo zásielky vám postupujeme na mail,nech sa páči, môžete si stav zásielky odsledovať, Župan bol, ako sme písali v maile hneď v nedeľu, zaslaný na NAŠE náklady. Hádam ste si nemysleli, že si nárokujeme na župany, ktoré si hostia donesú z domu.
čistota, prostredie, personál
Nádherný hotel, personál veľmi profesionálny.
Mohli by pouvažovať nad neskorším checkoutom
Hodnotená ponuka: Romantické 4* ubytovanie s neobmedzeným wellness