Otvorený voucher: Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom: penzion.crystalski@gmail.com alebo telefonicky: +421 905 603 683 alebo +421 905 742 352 (pre rýchlejšiu rezerváciu odporúčame penzión kontaktovať telefonicky).
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, rad by som sa opytal, ci je mozne pre ubytovanych hosti
poskytnut/zakupit sluzby SKI-pasov a zahrnut/vyuctovat ich do konecnej faktury
pre umoznenie rekreacneho prispevku, dakujem. S pozdravom a uctou
Zlavomat.sk
Dobrý deň Matej,
v prípade, že chcete využiť rekreačný príspevok, je potrebné si to pri
vytváraní objednávky zakliknúť. Po pobyte Vám bude následne vygenerovaný
doklad o uhradení a absolvovaní pobytu. Nakoľko skipasy nie sú v cene
voucheru, nebudú zahnuté v doklade. Za skipasy sa hradí na recepcii
v hoteli alebo priamo v stredisku a doklad o úhrade už vystavuje hotel
alebo lyžiarske stredisko. V prípade ďalších otázok nás neváhajte
kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Andrea
Prosim vianocny pobyt od 22.12 do 26.12 2019 pre 4 dospelych a1 dieta
t.j.2 izby z toho 1 s pristelkou mate este volne?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre dostupnosť 2 izieb na jeden termín ako aj rezervácie sa
kontaktujte priamo s penziónom e‑mailom: penzion.crystalski@gmail.com
alebo telefonicky: +421 905 603 683 (pre rýchlejšiu rezerváciu
odporúčame penzión kontaktovať telefonicky). Pri rezervácii je potrebné
uviesť kód Voucheru.
Prajeme Vám pekný deň.
Viktória
Pobyt pre dve osoby na dve noci bez stravy výjde koľko? Termín niekedy cez
víkend.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Viktória,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cena pre 2 dospelé osoby na 3 dni/ 2 noci počas víkendu bez
stravy je: 54 euro+ miestny poplatok 0,50 €/osoba/noc.
Prajeme Vám pekný deň.
Jana Prokešová
Dobrý den máte volno v termínu od 30.4. – 3.5.2020. Jednalo by se
o třílůžkový pokoj . Dvě osoby bez stravy a třetí osoba s polopenzí .
Třetí osoba by platila na den 21 eur je to správně . Děkuji vám za
odpověď
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, daný termín je v hoteli voľný. Tretia osoba by si doplatila iba
11 euro za polpenziu alebo 4 euro za raňajky, nakoľko priamo pri výbere
pobytu sa zadáva počet osôb a cena sa tak vygeneruje automaticky pre
3 osoby.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, rad by som sa opytal, ci je mozne pre ubytovanych hosti poskytnut/zakupit sluzby SKI-pasov a zahrnut/vyuctovat ich do konecnej faktury pre umoznenie rekreacneho prispevku, dakujem. S pozdravom a uctou
Dobrý deň Matej,
v prípade, že chcete využiť rekreačný príspevok, je potrebné si to pri vytváraní objednávky zakliknúť. Po pobyte Vám bude následne vygenerovaný doklad o uhradení a absolvovaní pobytu. Nakoľko skipasy nie sú v cene voucheru, nebudú zahnuté v doklade. Za skipasy sa hradí na recepcii v hoteli alebo priamo v stredisku a doklad o úhrade už vystavuje hotel alebo lyžiarske stredisko. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.