Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.+421 902 976 363 alebo +421 902 976 366 alebo emailom na rezervacie@ceresnovysad.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 4 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 4 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, ja by som sa vas chcela opytat, ci kazda dvojlozkova izba, aka je
v ponuke na zlavomat, ma balkon, alebo lodziu? A este jedna mala otazocka, je
tam aj bar, priamo na hoteli? Kde sa moze vever sadnut a dat si sklenicku neceho
po celodennnej ture. Chcela bu s kupit temto pobut pre rodicov. Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo na hotel
emailom rezervacie@ceresnovysad.sk
alebo telefonicky na tomto tel. čísle +421 902 976 363.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Betka
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či je možné ubytovanie
v 2-lôžkovej izbe s polpenziou, v ktorej by bola manželská posteľ a nie
oddelené lôžka, pretože v ponuke sa pri 2-lôžkovej izbe píše, že sú
v nej dve samostatné lôžka. Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Betka,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, v prípade, že máte záujem o izbu s manželskou posteľou, je
potrebné si vybrať variant „Pobyt v apartmáne s raňajkami“. Pre viac
informácii kontaktujte prosím hotel emailom rezervacie@ceresnovysad.sk
alebo telefonicky +421 902 976 363.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, ja by som sa vas chcela opytat, ci kazda dvojlozkova izba, aka je v ponuke na zlavomat, ma balkon, alebo lodziu? A este jedna mala otazocka, je tam aj bar, priamo na hoteli? Kde sa moze vever sadnut a dat si sklenicku neceho po celodennnej ture. Chcela bu s kupit temto pobut pre rodicov. Dakujem.
Dobrý deň Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo na hotel emailom rezervacie@ceresnovysad.sk alebo telefonicky na tomto tel. čísle +421 902 976 363.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.