Dobrý deň, ja som si objednala pistácie ešte začiatkom decembra a
neprišli mi ani pistácie ani peniaze späť aj keď som o ne žiadala na
mailovej adrese uvedenej pri objednávke. Ako mám získať peniaze späť?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jarka,
ďakujeme za Váš podnet a záujem o naše ponuky.
Mrzí nás vzniknutá situácia. Prosím, ohľadom tohto problému nás
kontaktujte emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ja som si objednala pistácie ešte začiatkom decembra a neprišli mi ani pistácie ani peniaze späť aj keď som o ne žiadala na mailovej adrese uvedenej pri objednávke. Ako mám získať peniaze späť?
Dobrý deň Jarka,
ďakujeme za Váš podnet a záujem o naše ponuky.
Mrzí nás vzniknutá situácia. Prosím, ohľadom tohto problému nás kontaktujte emailom na podpora@zlavomat.sk alebo telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.