Ak nebude vami preferovaný termín k dispozícií pre online rezerváciu, informujte sa prosím o dostupnosti izby vyššej kategórie typu SUPERIOR.
Otvorené Vouchery: Overenie voľných termínov vopred e–mailom na: reservations@grandcastle.sk alebo telefonicky: +421 445 207 711.
Je nutné zaslať vopred objednávku pobytu na vami zvolený termín so zadaním čísla voucheru priamo cez webový formulár TU, na základe ktorej vám recepcia hotela zašle potvrdenie rezervácie.
Do POZNÁMKY je potrebné uviesť číslo voucheru.
Možnosť kombinovať kupóny a predĺžiť si pobyt.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Wellness sa denne otvára od 15:00 hod. a sauna od 17:00 hod.
V deň príchodu vám bude izba k dispozícii od 15:00 h a v deň odchodu do 10:00 h.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 10 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 10 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcela by som si kúpiť pobyt pre 2 osoby s polpenziou cez
víkend, ale termíny sú už vypredané tak sa chcem informovať čí náhodou
v blízkej dobe nie je voľný termín pre vyššiu superior triedu pobytu.
Ďakujem, Kalinová.
Chateau GrandCastle****
Dobrý deň,
Prosím kontaktujte priamo recepciu hotela na čísle 044 / 520 77 11.
Prajeme príjemný deň.
Matej
Dobry den chcel by som sa opytat ci pri zakupeni pobytu kde je v popise
premium komnata je nejak mozne si vybrat z ponuky na fotkach dakuj.
Chateau GrandCastle****
Komnaty PREMIUM sú: Fresková, Emanuelova, Zlatá, Hradná, Zrkadlová,
Trinásta a Šachovnicová.
Fotografie nájdete na našej webovej stránke alebo na facebooku. http://www.grandcastle.sk/ubytovanie/izby
Ďakujeme.
PaedDr. Habdáková Jana
Dobrý deň, máte v ponuke aj bezlepkové raňajky? To znamená bezlepkové
pečivo, salámy, nátierky.....
Chateau GrandCastle****
Dobrý deň, pani Habdáková,
v prípade, že nám bezlepkovú diétu oznámite hneď pri rezervácii,
upraví sa aj ponuka raňajok na konkrétny deň / pobyt. Personál
reštaurácie Vám potom na mieste upresní, čo je k dispozícii. To isté
platí aj ohľadom polpenzie.
Prajeme príjemný deň.
Ján Materanka
Dobrý deň, je možné zakúpenie večere pri pobyte na 1 noc?
ďakujem
Chateau GrandCastle****
Dobrý deň, naša hradná reštaurácia je otvorená denne s aktuálnym
A La Carte Menu, ktoré nájdete aj na našej webovej stránke: http://www.grandcastle.sk/sk/bar-restauracia/jedalny-listok
Prípadne si dva dni vopred môžete objednať telefonicky polpenziu – je to
3-chodová večera v cene 18€ / 1 os.
Kontaktujte nás na: 0445207711 alebo: reservations@grandcastle.sk
Ďakujeme
Stanislava Bullova
Je vstup do wellness zahrnuty v cene aj posledny den po check out
z izby?
Chateau GrandCastle****
Dobrý deň,
Wellness je k dispozícii medzi 15:00 až 21:00 vždy v deň nástupu na pobyt
(pri pobyte na 1 noc) a v deň nástupu a druhý večer (v prípade pobytu na
2 noci). V deň odchodu už wellness nie je možné využiť.
Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcela by som si kúpiť pobyt pre 2 osoby s polpenziou cez víkend, ale termíny sú už vypredané tak sa chcem informovať čí náhodou v blízkej dobe nie je voľný termín pre vyššiu superior triedu pobytu. Ďakujem, Kalinová.
Dobrý deň,
Prosím kontaktujte priamo recepciu hotela na čísle 044 / 520 77 11.
Prajeme príjemný deň.