REZERVÁCIA NA ONLINE TERMÍNY: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu a prevádzku už nie je potrebné kontaktovať.
REZERVÁCIA PRE OTVORENÉ VOUCHERY BEZ TERMÍNU: Po zakúpení voucheru sa, prosím, objednajte e‑mailom na recepcja@goldhotel.eu alebo telefonicky na tel.č. +48 18 20 11 151
Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákaznickej aplikácie.
ONLINE TERMÍNY: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 24 hodín vopred v pracovné dni. Pri neskoršej zmene, alebo nedostavení sa na službu voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz, alebo po dohode s poskytovateľom služby. Pre zmenu prosím kontaktuje zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na email podpora@zlavomat.sk, či telefóne +421 232 117 321
OTVORENÉ VOUCHERY: Voucher je možné v rámci 14-dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie, či zmene v pracovné dni najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie, či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz, alebo po dohode s poskytovateľom služby.
Ak by sme chceli ist na veceru s 13 rocnou dcerou, je to mozne a za akych
podmienok?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka je možná iba pre 2 osoby, a tak ak si prajete večeru
využiť troma osobami je nutné kontaktovať priamo reštauráciu ohľadom
tejto možnosti a následného príplatku.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Ak by sme chceli ist na veceru s 13 rocnou dcerou, je to mozne a za akych podmienok?
Dobrý deň Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka je možná iba pre 2 osoby, a tak ak si prajete večeru využiť troma osobami je nutné kontaktovať priamo reštauráciu ohľadom tejto možnosti a následného príplatku.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.