V prípade záujmu o ďalšie informácie môžete hotel kontaktovať telefonicky na čísle +48 18 200 17 17 alebo e‑mailom na biuro@hoteltatra.pl (poľsky alebo anglicky)
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu potrebné vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,poprosím kedy dostaneme odpoveď na zmenu termínu v Hoteli
Tatra Zakopané z dôvodu Covid 19? Ďakujem.
Hotel Tatra***
Ahoj. Ďakujem za kontakt. Obráťte sa na oddelenie podpory partnerov
Zlavomat.sk
Tomáš
Dobrý deň,
majú tu nejaké fitko ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Tomáš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, v hoteli na nachádza aj fitness miestnosť.
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana Franekova
Dobry vecer.
Ako daleko su vzdialene zjazdovky?
Zuzana
Zlavomat.sk
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Najbližšie sa nachádza lyžiarske stredisko Nosal Ski Center vzdialené
3,7 km. Ďalšie lyžiarske stredisko Polana Szymoszkowa je vzdialené
11,1 km.
Prajeme Vám pekný deň.
Mária
Dobrý večer prajem, poskytuje hotel pri pobyte aj hotelovú kozmetiku,
župan a papučky na izbe? Do wellnessu možno prejsť cez hotelové chodby? a
ešte jedna otázka dá sa počas pobytu obedovať poprípade večerať
v hotelovej reštaurácií?
Ďakujem a prajem pekný večer
Zlavomat.sk
Dobrý deň Mária,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo na hotel
emailom biuro@hoteltatra.pl alebo
telefonicky +48 696 796 890.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Klaudia Tománková
Dobrý deň ,
Dá sa u vás ubytovať len na 2 noci ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Klaudia,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Áno, je možné sa ubytovať aj na 2 noci. V ponuke sú k dispozícii
varanty pre pobyt na 2 až 7 nocí a 5 až 7 nocí. Pri danom variante si
môžete zvoliť počet nocí.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,poprosím kedy dostaneme odpoveď na zmenu termínu v Hoteli Tatra Zakopané z dôvodu Covid 19? Ďakujem.
Ahoj. Ďakujem za kontakt. Obráťte sa na oddelenie podpory partnerov Zlavomat.sk