Otvorený voucher: Informácie a rezervácie: na: tel. +48 512 413 333 alebo e‑mailom: rezerwacje@tatrzanskaostoja.pl v poľskom alebo anglickom jazyku
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu pred preferovaným termínom pobytu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Recepcia hotela je otvorená denne od 8:00 do 20:00. V prípade, že sa chcete ubytovať po 20:00, prosíme, aby ste sa vopred dohodli s recepciou na čase vášho príchodu.
Upozornenie:V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, zakúpili sme si u Vás voucher na termín, ale vzhľadom na
situáciu Covid – 19 je možné termín posunúť ? neviem nájsť e-mail od
Vás, tak Vám píšem tuna. Máme to na víkend 27.3–29.3.2020. Ďakujem za
odpoveď
Zmenu termínu je potrebné dohodnúť priamo s hotelom.
Prajeme pekný deň
Rado
Preco je tato ponuka uverejnena v sekcii „Velkonocne pobyty“, ked ju
v tomto obdobi nemozno vyuzit?
Apartmány Tatrzańska Ostoja
Witam, Można kupic u nas. Pozdrawiam. Andrzej Tylka
Juraj
Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú voľné 4 apartmány
v termine 6.5–10.5.2020.
3× apartmány dvojspáľnové
1× apartmán jednospáľnový
Apartmány Tatrzańska Ostoja
Dzien dobry,
mam jeszcze wolne apartamenty w Tatrzańskiej Ostoi tym terminie, tylko już nie
da się ich zarezerwować przez zlavomat, bo te które udostępniamy do
zlavomatu już są zarezerwowane. Napiszcie mi proszę swój email to wyślę
Wam ofertę na wynajem tych apartamentów i warunki rezerwacji.
Pozdrawiam serdecznie,
Adrian Sacha-Piekło
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, zakúpili sme si u Vás voucher na termín, ale vzhľadom na situáciu Covid – 19 je možné termín posunúť ? neviem nájsť e-mail od Vás, tak Vám píšem tuna. Máme to na víkend 27.3–29.3.2020. Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš email.
Všetky informácie ohľadom voucherov súvisiacich s COVID19 nájdete na tomto linku:
https://www.zlavomat.sk/magazin/942-co-robit-v-sucasnej-situacii-ak-mate-voucher-zo-zlavomatu
Zmenu termínu je potrebné dohodnúť priamo s hotelom.
Prajeme pekný deň