Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít alebo rezervácie vopred na tel. č. +48 18 26 57 920 alebo mailom na: recepcja@perlapodhala.pl
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň chcem sa spýtať na termín 25.8–27.8 či je ešte voľný.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, to záleží od daného variantu ako aj od počtu osôb. Voľné
termíny sa zobrazia priamo v online kalendári po výbere možnosti „vybrať
termín“ modrou farbou.
Prajeme Vám pekný deň.
Paula Pe
Prosím Vás, chcem sa opýtať, objednala som pobyt na 7 dní (6 nocí) a
neviem či ten vstup je iba 1 za celých 7 dní alebo na každý deň.
V popise je uvedené, že „so vstupmi“ ale ďalej v informácií čo je
v cene je uvedené „1× vstup“
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Paula,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, po kúpe voucheru máte v cene jeden vstup do termálneho kúpaliska
Goracy Potok pre zvolený počet osôb za celý pobyt.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcem sa spýtať na termín 25.8–27.8 či je ešte voľný. Ďakujem
Dobrý deň Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, to záleží od daného variantu ako aj od počtu osôb. Voľné termíny sa zobrazia priamo v online kalendári po výbere možnosti „vybrať termín“ modrou farbou.
Prajeme Vám pekný deň.