Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Keby som chcel zobrať aj 2 ročné dieťa, aká by bola cena na deň
s polpenziou? Nepotrebujeme prístelku, nakoľko je zvyknuté spať
medzi nás.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Stano,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom príplatkov za 2 ročné dieťa Vám odporúčame obrátiť
sa priamo na hotel, nakoľko príplatky sa hradia priamo v ňom.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s komunikáciou pomôcť.
Ak si tak želáte, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk a
informácie preveríme za Vás.
Prajeme Vám pekný deň.
Marek
A dá sa prikúpiť autobusová doprava?
Admiral Grand Hotel
The bus stop is just in front of the Hotel. You can get
bus schedule at the reception.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Keby som chcel zobrať aj 2 ročné dieťa, aká by bola cena na deň s polpenziou? Nepotrebujeme prístelku, nakoľko je zvyknuté spať medzi nás.
Dobrý deň Stano,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom príplatkov za 2 ročné dieťa Vám odporúčame obrátiť sa priamo na hotel, nakoľko príplatky sa hradia priamo v ňom.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s komunikáciou pomôcť. Ak si tak želáte, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk a informácie preveríme za Vás.
Prajeme Vám pekný deň.