Rezervácia: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred e‑mailom na info@penzionmotyl.sk alebo na tel.č. +421 905 833 069.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Upozornenie: Zľava Vitalpark LÚČKY a GINO Paradise Bešeňová: výška zliav sa môže meniť podľa ponuky aquaparkov.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry deň, mame záujem o pobyt u Vás, len čítam ze welnes mate
obmedzený na počet nocí 😔. Radi by sme ho využili každý deň počas
pobytu dá sa to nejako? (2 dospelý, 2 deti, 6 dní a 5 noci) Ďakujem
Tatiana.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Tatiana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Prosím, pre možnosť príplatkov
za wellness Vám odporúčame overiť priamo s penziónom na tel.čísle:
+421 905 833 069
Prajeme Vám pekný deň.
Lucia RALBOVSKÁ
Dobrý deň. Chceli by sme sa u vás ubytovať na 4 dni 3 dospelí a jedno
dieťa 5m.mata aj izbu ktorá je pre delená od manželskej pre tretiu osobu?
Ešte by ma zaujímalo, aký je s izby výhľad a ci sa dá kúpať v bazéne
aj s 5 m dietatom. Ci je voda vhodná pre tak malé dieťa. Ďakujem
pekne Lucia
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre možnosť izby vyššieho štandardu ako aj pre informácie
ohľadom výhľadu z izieb je nutné kontaktovať priamo hotel na tel.čísle:
+421 905 833 069
Voda v bazéne je vyhrievaná, a tak je možné ísť do nej aj s malým
dieťaťom.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajem pekný deň.
Ivana
Dobrý deň mame záujem objednať pobyt
Chcem sa opýtať ci môžeme vziať dvoch malých psikov a koľko a kedy sa
platí za ne?
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, príplatok za domáce zvieratá je 10€/noc. Avšak, pred pobytom
kontaktujte priamo recepciu penziónu o tejto informácií na tel.čísle:
+421 905 833 069
Prajeme Vám pekný deň.
Martina
Dobrý deň, máte ešte voľné izby na termín 17,18,19.jun? Potrebujeme
3 dvojlôžkové izby, z toho jedna s pristelkou. Rodina 2 dospelí 3 deti
/8,9,13/, druhá rodina 2 dospelí a 2 deti /10 mes.,2/ Ďakujem
Martina
Prepáčte samozrejme termín 17,18,19. júl 2020.
Tatiana
Dobrý deň.
Chceli by sme sa u Vás ubytovať (2 dospelí a 2 deti). Je možné pre
1 dieťa večeru zrušiť?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Tatiana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Všetky osoby navolené v košíku majú uhradené služby uvedené
v ponuke.
Prajeme príjemný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry deň, mame záujem o pobyt u Vás, len čítam ze welnes mate obmedzený na počet nocí 😔. Radi by sme ho využili každý deň počas pobytu dá sa to nejako? (2 dospelý, 2 deti, 6 dní a 5 noci) Ďakujem Tatiana.
Dobrý deň Tatiana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Prosím, pre možnosť príplatkov za wellness Vám odporúčame overiť priamo s penziónom na tel.čísle: +421 905 833 069
Prajeme Vám pekný deň.