Otvorený Voucher: je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 917 121 704, 053/381 06 64 alebo emailom na zlatyorol@zlatyorol.com
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň,mám u Vás zakúpený pobyt od 22.10. Vzhľadom na nové
opatrenia kvoli covid 19,ako to bude s wellness a stravovaním? Bude penzión
vôbec naďalej poskytovať svoje služby? Ďakujem,Katarína
Penzión Zlatý Orol
Dobrý deň.
Prevádzka wellness je k dnešnému dňu zatvorená. Penzión a reštaurácia
funguje room service.
Wellness pobyty doteraz nevyužité zakúpené cez zľavomat budú predľžené
do 30.6.2021.
Pekný deň zo Zlatého orla.
Roman
Dobry vecer.chcel by som si objednat termin pre dvoch od 11.9.-13.9.2020 ale
stale mi ukazuje len do 12.9.2020.preco?ked tu na zlavomate je welnes pobyt od
1–14 noci?dakujem.
Penzión Zlatý Orol
Dobrý deň,
Ukazuje Vám to preto lebo máme všetko
obsadené.S pozdravom,Kozikowska
Len Ka
Dobrý deň, chcem sa informovať ohľadom wellness pobytu. Vstup do wellness
je časovo obmedzeny alebo na tie dve hodinky. Nakoľko uvádzate aj takú aj
takú variantu. Ubytovanie by bolo pre dvoch dospelych. Ďakujem
Penzión Zlatý Orol
Dobrý deň. Wellness pobyt je pre hostí neobmedzený. V prípade
väčšieho poštu ubytovaných vstupy regulujeme. S prianím pekného dňa,
Jana Pisková.
Petronela Hladká
Dobrý deň, v prípade pobytu dvoch dospelých a dvoch detí: 3 mesiace
s 2,5 roka, v cene kupónu je započítaná aj strava pre staršieho pri
ponuke 2 + 2? Čas na wellness je potrebné si rezervovať každý deň? Ak
áno, ako dlho dopredu? Je tam aj časové obmedzenie pobytu vo wellness pre
deti? Ďakujem.
Penzión Zlatý Orol
Dobrý deň,
Ak zadáte do objednávky vek detí,sumu Vám to vypočíta aj pre
deti,záleží či chcete pre staršie dieťa aby spalo samo na prístelke alebo
s Vami.Samozrejme je tam aj strava pre deti.Vstup do wellnessu s deťmi je od
14.00–16.00 hod.
Jana
Dobrý večer, je možné sa u Vás ubytovať so psikom? Ak áno, za akých
podmienok?
Penzión Zlatý Orol
Dobrý deň,
Je možnosť ubytovať sa aj so psíkom za poplatok
5€/noc.S pozdravom,Kozikowska
Andrea
Dobry den,v pripade prenocovania na 2 noci,kolko 2 hodinovych vstupov do
wellness je mozne vyuzit?Je mozne si rezervovat casy vstupu do welnes aj
telefonicky z domu?Dakujem
Penzión Zlatý Orol
Dobrý deň,
V prípade dvoch prenocovaní,máte nárok na 2 vstupy do wellnessu a čas si
rezervujete priamo u nás.S pozdravom,Kozikowska
Karol Budinský
Dobrý deň, treba pri príchode rezervovať čas do welnesu?
Penzión Zlatý Orol
Z dôvodu koronavírusu sa počet ľudí do wellnessu znížil z 10 osôb
na 6.Takže áno,treba rezervovať čas vstupu do
wellnessu.S pozdravom,Kozikowska
Nina
Dobrý deň,
ak by som sa mohla opýtať do kedy predpokladate že bude platiť to obmedzenie
na použivanie welnessu na 2 hodiny denne? Ďakujem dopredu.
Penzión Zlatý Orol
Dobrý deň.Z dôvodu koronavírusu sa obmedzenie wellnessu na 2 hodiny
predlžuje na neurčito.
S pozdravom,Kozikowska
Petra
dobry den, chapem spravne, ze wellnes je obmedzeny na 2hodiny, ale bazen
mozme vyuzivat kedykolvek? Vdaka za odpoved.
Petra
Penzión Zlatý Orol
Z dôvodu koronavírusu sme wellness obmedzili na 2 hodiny.Bazén je tiež
v priestoroch wellnessu,takže všetko len
2 hodiny.S pozdravom,Kozikowska
Rudolf Fečo
Dobrý deň, parná sauna je ešte v rekonštrukcii?
Penzión Zlatý Orol
Parná sauna je už v poriadku. Pekný deň zo Zlatého orla.
Ada Zsigoová
Dobrý deň… V ponuke vo vouchery je uvedené že vstup do wellness pre
2 osoby neobmedzene,čo v prípade ak budeme mať 2 deti treba na deti
doplácať aby mohli ísť do wellness a do bazéna? Parná sauna bude
v auguste fungovať? Ďakujem za odpoveď
Penzión Zlatý Orol
Dobrý deň,ak si rezervujete wellness pobyt,môžete tam zahrnúť aj
deti.Ak si vyberáte či to bude s termínom alebo bez termínu tak si tam
vyberáte počet dospelých a počet detí,takže Vám to samo vyráta sumu.Ak
by ste mali nejaké otázky môžete nám volať na
tel.č.0917121704.S pozdravom,Kozikowska
Penzión Zlatý Orol
Dobrý deň.Deti doplácajú podľa veku.Parná sauna funguje.
S pozdravom,Kozikowska
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,mám u Vás zakúpený pobyt od 22.10. Vzhľadom na nové opatrenia kvoli covid 19,ako to bude s wellness a stravovaním? Bude penzión vôbec naďalej poskytovať svoje služby? Ďakujem,Katarína
Dobrý deň.
Prevádzka wellness je k dnešnému dňu zatvorená. Penzión a reštaurácia funguje room service.
Wellness pobyty doteraz nevyužité zakúpené cez zľavomat budú predľžené do 30.6.2021.
Pekný deň zo Zlatého orla.