Otvorené vouchery: overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 44 55 22 721 alebo e‑mailom: recepcia@hoteljanosik.sk.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
UPOZORNENIE: v prípade, že potrebujete prístelku, prosím informujte sa o jej dostupnosti na recepcii.
Je potrebné preukázať sa platným kupónom.
Pri rezervácii pobytu je potrebné nahlásiť aj záujem o doplatenie si polpenzie.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, áno, masáže poskytujeme v čase otváracích hodín
wellness. Cenník nájdete na nasledujúcom linku: http://www.hoteljanosik.sk/wellness/cennik/.
Objednanie masáži stačí na mieste pri príchode. Gejdošová
Tina Kali
Dobry den.
Ako to vyzera s ranajkami/restauraciou a wellness?
Chceli by sme prist buduci tyzden- stvrtok az nedela… A vyslovene chceme
pobyt aj s wellnessom
Dakujem
Prosim, odpovedzte mi aj na mackakali@gmail.com
Hotel JÁNOŠÍK****
Dobrý deň, wellness funguje v plnom režime. Reštaurácia funguje na
raňajky, počas dňa je hosťom k dispozícii lobby bar. Gejdošová
Elena Kováčová
Je momentálne otvorený hotel, funguje reštaurácia?
Hotel JÁNOŠÍK****
Dobrý deň, hotel funguje, ale bohužiaľ stále ešte v obmedzenom
režime – reštaurácia a wellness sú zatvorené. Predpoklad otvorenia je
od júla.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň , ponúkate v hoteli aj masáže?
Dobrý deň, áno, masáže poskytujeme v čase otváracích hodín wellness. Cenník nájdete na nasledujúcom linku: http://www.hoteljanosik.sk/wellness/cennik/. Objednanie masáži stačí na mieste pri príchode. Gejdošová