Otvorený voucher: Overenie voľnej kapacity a rezervácia vopred na t. č. +421 905 771 211 alebo mailom info@hotel-bristol.sk
pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Prečo nieje možnosť platby bank. prevodom ? ? Nevyhovuje mi platba kartou
. . .
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Pokiaľ si zakupujete službu na konkrétny termín, tak máte možnosť platby
len online kartou alebo peňaženkou Masterpass.
Platba bankovým prevodom je možná jedine pri nákupe služby bez
termínu. Následne po obdržaní vouchera je možná rezervácia priamo
v prevádzke, o ktorú máte záujem.
Pekný deň
Iveta Hulvejová
Dobrý deň, ako si uplatním rekreačný príspevok, ak mám kúpený
voucher na pobyt s raňajkami, ale plánujem si zakúpiť v v hoteli aj
večere? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Iveta,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pre voucher, ktorý ste hradili cez Zľavomat, Vám bude vystavený a zaslaný
doklad na email. To, čo uhradíte navyše v hoteli, Vám bude vystavené
priamo hotelom pri odubytovaní. Zamestnávateľovi odovzdávate oba
doklady.
Prajeme pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Prečo nieje možnosť platby bank. prevodom ? ? Nevyhovuje mi platba kartou . . .
Dobrý deň,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Pokiaľ si zakupujete službu na konkrétny termín, tak máte možnosť platby len online kartou alebo peňaženkou Masterpass.
Platba bankovým prevodom je možná jedine pri nákupe služby bez termínu. Následne po obdržaní vouchera je možná rezervácia priamo v prevádzke, o ktorú máte záujem.
Pekný deň