Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 609 146 840, +48 18 26 535 72 alebo e‑mailom na biuroliptakowka@gmail.com
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk a my vám s rezerváciou pomôžeme.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň,
Chcela by som si objednať izbu Standard pre 4 osoby, kde by boli 3 dospelí a
dve deti – 4 a 9 ročné. Ak si kúpim tento voucher, bude platiť pre
všetkých týchto hostí vrátane detí? Termín pobytu: 28. – 30. 8. Boli
sme tak ubytovaní aj minulý rok, snáď sa nič nezmenilo. :) Vopred ďakujem
za prezistenie.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Erika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je naša ponuka iba pre 2 osoby. bez ohľadu na vek, Vám
odporúčame si zakúpiť 2× voucher pre 2 osoby a následne kontaktovať
hotel o dostupnosti väčšej izby a taktiež príplatkov za takúto izbu.
Prajeme Vám pekný deň.
Amália Bugyiová
Dobrý deň,ako je to u vás s ubytovaním s dieťaťom,neviem to
nájsť.dieťa má 3 roky.
HOTEL LIPTAKÓWKA***
Pobyt dzieci do lat 4 gratis bez świadczeń , śpi z rodzicami , korzysta
z posiłków z rodzicami
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Chcela by som si objednať izbu Standard pre 4 osoby, kde by boli 3 dospelí a dve deti – 4 a 9 ročné. Ak si kúpim tento voucher, bude platiť pre všetkých týchto hostí vrátane detí? Termín pobytu: 28. – 30. 8. Boli sme tak ubytovaní aj minulý rok, snáď sa nič nezmenilo. :) Vopred ďakujem za prezistenie.
Dobrý deň Erika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je naša ponuka iba pre 2 osoby. bez ohľadu na vek, Vám odporúčame si zakúpiť 2× voucher pre 2 osoby a následne kontaktovať hotel o dostupnosti väčšej izby a taktiež príplatkov za takúto izbu.
Prajeme Vám pekný deň.