Otvorené vouchery: Pre viac informácií kontaktujte recepciu na tel. č. +421 918 929 444 alebo emailom na recepcia@demanovarezort.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý den,
přemýšlíme o podzimním pobytu pro velkou rodinu 5+3
Máte prosím hlídání dětí?
Co je u vás zajímavého na podzim?
Kde je zajištěna polopenze? Pokud bydlí rodina v apartmánu, tak je to ve
stejné budově?
Nebo musí přes ulici?
V jaké budově se nachází Wellness?
Můžou tam děti? Je to nějak časově omezeno?
Kde najdu nabídku animace pro děti, pokud nějakou máte?
Pobyt na 4dnia 3 noci 2dospely a 2r chlapec .dieta sa pocita od akeho veku
dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, 2 ročné dieťa je zdarma bez nároku na lôžko, a tak Vám
odporúčam kontaktovať priamo ubytovanie na tel.čísle:
+421 918 929 444 ohľadom možnosti ubytovania sa s 2 ročným
dieťaťom v jednoizbovom apartmáne smart.
Prajeme Vám pekný deň.
Martin Gschwandtner
dobrý deň,
detské ihrisko a tie trampolíny už sú postavené alebo ešte nie??
Zlavomat.sk
Dobrý deň Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Dobry cena dospely+dieta 10 rokov na 4 dni dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Danka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je naša ponuka pre najmenej 2 osoby, sa 10 ročné dieťa
bude rátať ako dospelá osoba. Cena sa automaticky vypočíta po zvolení
variantu, o ktorý máte záujem.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
přemýšlíme o podzimním pobytu pro velkou rodinu 5+3
Máte prosím hlídání dětí?
Co je u vás zajímavého na podzim?
Kde je zajištěna polopenze? Pokud bydlí rodina v apartmánu, tak je to ve stejné budově?
Nebo musí přes ulici?
V jaké budově se nachází Wellness?
Můžou tam děti? Je to nějak časově omezeno?
Kde najdu nabídku animace pro děti, pokud nějakou máte?
děkuju za rychlou odpověď.
Dobrý deň, pani Daria,
ďakujeme za Vaše otázky.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služieb:
recepcia@demanovarezort.sk
+421 918 929 444
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň