Otvorený Voucher: informácie a rezervácie na tel. +48 18 200 17 17, emailom na: recepcja@hoteltatra.pl (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu potrebné vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie:V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
chcem sa spytat ci nie je obmedzeny welnes pre pandemiu corona
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Prosím, podľa našich informácií
sa v Poľsku uzatvorili iba aquaparky. Pre bližšie informácie však
neváhajte kontaktovať samotný hotel e-mailom na: recepcja@hoteltatra.pl
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Richard Vlk
Dobrý deň,dá sa rezervovať ubytko na 3 noci?ďakujem
Hotel Tatra***
Witam serdecznie.
Dziękuję za kontakt z działem sprzedaży Hotelu Tatra ***.
Proszę o informacje w jakim terminie oraz czy posiada Pan voucher?
Zapraszam do kontaktu na recepcja@hoteltatra.pl
Z wyrazami szacunku,
Hotel Tatra *** Team
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
chcem sa spytat ci nie je obmedzeny welnes pre pandemiu corona
Dobrý deň, Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Prosím, podľa našich informácií sa v Poľsku uzatvorili iba aquaparky. Pre bližšie informácie však neváhajte kontaktovať samotný hotel e-mailom na: recepcja@hoteltatra.pl
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.