Otvorené vouchery: Pre viac informácií kontaktujte recepciu na tel. č. +421 918 929 444 alebo emailom na recepcia@demanovarezort.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň Dana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danom ubytovaní domáce zvieratá nie sú povolené.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim
požiadavkám.
Prajeme Vám pekný deň.
Radka Gromanová
Dobrý deň mali by sme záujem ubytovať sa u vás na dve noci
11.9.-13.9. Pre dve dospelé osoby a jedno dieťa ( 9 rokov ) . Toto
ubytovanie by sme si chceli rezervovať aj s polpenziou a wellnes . Prosím
vás máte tento termín u vás voľný a môže ísť u vás do wellnes
centra aj dieťa ? Ďakujem Za odpoved
Zlavomat.sk
Dobrý deň Radka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, daný termín je voľný. Voľné termíny sa zobrazia modrou farbou
priamo v online kalendári po zvolení možnosti „vybrať termín“ a
zadaní počtu osôb. Pre bližšie informácie ohľadom vstupu detí do
wellness centra Vám odporúčame sa obrátiť priamo na ubytovacie zariadenie
na tel.čísle: +421 918 929 444
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den, akceptujete psikov? dakujem
Dobrý deň Dana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danom ubytovaní domáce zvieratá nie sú povolené.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim požiadavkám.
Prajeme Vám pekný deň.