16,11,2020 som si objednala 5 balíkov orechov a este mi neprišli, ako
dlho budem ešte čakať, zaplatila som hned kartou?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Iveta,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
V prípade, že Vám tovar nebol doručený, tak nás prosím, kontaktujte na
e-mail podpora@zlavomat.sk.
Následne sa spojíme aj s predajcom, ktorý tovar zasiela.
Pekný deň Vám prajem
Jana Janska
prosim vas preco sa neda objednat na dobierku?…dakujem za odpoved
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Prosím, na našej stránke je
možné objednávky a vouchery hradiť jedine dopredu kartou, alebo bankovým
prevodom.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň,
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
16,11,2020 som si objednala 5 balíkov orechov a este mi neprišli, ako dlho budem ešte čakať, zaplatila som hned kartou?
Dobrý deň, pani Iveta,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
V prípade, že Vám tovar nebol doručený, tak nás prosím, kontaktujte na e-mail podpora@zlavomat.sk.
Následne sa spojíme aj s predajcom, ktorý tovar zasiela.
Pekný deň Vám prajem