Je nám to ľúto, ale ponuka už vypršala. Jej detail si môžete prezrieť nižšie.

























Plne zariadená štýlová Chata MartinSki priamo na Martinských holiach
Nenechajte si ujsť nové ponuky podniku Chata MartinSki
Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.
Upozorniť na nové ponukyPodobné ponuky, z ktorých si určite vyberiete
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: pred zakúpením voucheru je potrebné overiť si telefonicky termín na t.č.: +421 948 115 799 alebo na e‑mail: martinski@martinski.sk. Po zakúpení kupónu je potrebné rezervovať si pobyt na e‑maily martinski@martinski.sk.
- Pri rezervovaní zadajte číslo kupónu a termín pobytu.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Cena za deti sa vám vypočíta automaticky v košíku.
- Domáce zviera zadarmo (Iba malá rasa, po dohode s majiteľom)
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Diskusia k tejto ponuke je už uzatvorená. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.