Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 52 4761 000 alebo e‑mailom na recepcia@hotellesna.sk
Pri rezervácii potrebné nahlásiť kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň,podľa covid automatu na budúci týždeň by ste mali byť
v čiernej farbe tak sa chcem spýtať či bude možné ubytovanie alebo
nie
Mali by sme záujem o pobyt od 11.11 do 14.11. 2 dospelí-zaočkovaní
Hotel LESNÁ****
Dobrý deň, podľa aktuálnej vyhlášky je stále možné poskytovať
služby krátkodobého ubytovania v súvislosti s výkonom práce alebo
podnikania či inej obdobnej činnosti a služby nevyhnutného ubytovania za
účelom návštevy zdravotníckeho zariadenia. Pokiaľ cestujete za jedným
z týchto účelov, sme vám k dispozícii. Dnes však má prebehnúť
zasadanie, kde sa bude zvažovať uvoľnenie opatrení pre zaočkovaných aj
v čiernych okresoch, odporúčame informovať sa telefonicky na recepcii
hotela v priebehu zajtrajška.
kamil Camillius
Zdravím.
pobyt od 19.6–23.6.2021 pre tri osoby.
CENA aj zo stravou.
Ďakujem Lucia.
Hotel LESNÁ****
Dobry den,
v pozadovanom termine je apartman Superior Suite na 4 noci dostupny, pobyt pre
3 osoby je mozny pripravenim pristelky v obyvacej izby – rozkladaci
gauc.
Pobyt je mozne rezervovat zakupenim vouchera na 4 noci (pobyt v tyzdni aj cez
vikend s polpenziou v apartmane Superior Suite = 617 €), doplatok za
pristelku je 105 €/ 1 osoba/ 1 noc s polpenziou. Pre rezervaciu pobytu
nas, prosim, kontaktujte na recepcia@hotellesna.sk .
Milos Jakal
Ďakujem,ale chceli by sme isť z 11 ročnym synom…je to možné?
A koľko by to stálo? V termíne 3.-6.6.2021
Hotel LESNÁ****
Ano, je mozne ubytovat aj dieta, vzhladom na koncept Adult-friendly vsak
platia urcite obmedzenia pre vstup do wellness. Ak mate voucher na apartman,
cena pristelky je 85€/noc s ranajkami alebo 105€/noc s polpenziou. Ak mate
voucher na dvojlozkovu izbu, je potrebne priplatit este vyssi standard izby. Pre
rezervaciu sa, prosim, obratte na recepciu hotela recepcia@hotellesna.sk
Jakal Milos
Pozdravujem,dá sa aj prístelok pre dieťa do 12 rorov?
Hotel LESNÁ****
Dobry den, ubytovanie pre 3 osoby je mozne na apartmane Superior. Na
dvojlozkovej izbe nie je moznost pristelky.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,podľa covid automatu na budúci týždeň by ste mali byť v čiernej farbe tak sa chcem spýtať či bude možné ubytovanie alebo nie
Mali by sme záujem o pobyt od 11.11 do 14.11. 2 dospelí-zaočkovaní
Dobrý deň, podľa aktuálnej vyhlášky je stále možné poskytovať služby krátkodobého ubytovania v súvislosti s výkonom práce alebo podnikania či inej obdobnej činnosti a služby nevyhnutného ubytovania za účelom návštevy zdravotníckeho zariadenia. Pokiaľ cestujete za jedným z týchto účelov, sme vám k dispozícii. Dnes však má prebehnúť zasadanie, kde sa bude zvažovať uvoľnenie opatrení pre zaočkovaných aj v čiernych okresoch, odporúčame informovať sa telefonicky na recepcii hotela v priebehu zajtrajška.