Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít alebo rezervácie vopred na tel. č. +48 18 26 57 920 alebo mailom na: recepcja@perlapodhala.pl
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či je možné uplatnit vstup do kupaliska
už v deň prichodu, či až nasledujuci deň, ďakujem
Andrea
Dobrý deň, chceli by sme u vás prespať z 9. na 10.8., 2 dospelý,
2 deti –7 a 9 rokov. Je možné mat 9.8. večeru a 10.8. ranajky? Aká by
bola cena? Mali by sme vstup aj do aquaparku?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Andrea, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Prosíme, aby ste ste sa s Vašou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby na emailovej adrese recepcja@perlapodhala.pl
alebo telefónnom čísle +48 18 265 79 20.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Gabriela
Dobrý deň koľko stojí pobyt na5dni dvaja dospelí a 3 deti aj bazény
komplet ďakujem.
Dobrý deň, chceli by sme u vás prespať z 9. na 10.8., 2 dospelý, 2 deti –7 a 9 rokov. Je možné mat 9.8. večeru a 10.8. ranajky? Aká by bola cena? Mali by sme vstup aj do aquaparku?
Dobrý deň, pani Andrea, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
Prosíme, aby ste ste sa s Vašou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa služby na emailovej adrese recepcja@perlapodhala.pl alebo telefónnom čísle +48 18 265 79 20.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.