Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na t. č. +421 950 589 575 alebo mailom strediskolipka@strediskolipka.sk
pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, prosím máte ponuku aj pre 1 osobu? Na 2 alebo 3 noci
s polpenziou a koľko by to stálo? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Darina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, je možné si zakúpiť voucher aj len pre 1 osobu, no cena je rovnaká
ako pre 2 osoby, nakoľko sa platí za celú izbu.
Prajeme Vám pekný deň.
Mária
Dobrý deň, chcem sa spýtať,či aj deti môžu využívať wellness?
A ako sa dá dostať k vám z vlakovej stanice z Bardejova?
Ďakujem, pekný deň.
Mária.
Agnesa Chrenková
dobrý deň chcela by som sa spýtať tú istú otázku ako páni Evelyn či
tá cena 79.eu je správna pre 2 osoby na dve noci s raňajkami a termín
30.6ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Agnesa, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Áno, uvedená cena je pre 2 osoby na 3 dni/2 noci aj s raňajkami. Avšak,
cena nezahŕňa Miestny poplatok: 1,50 €/osoba/noc, ktorý sa platí až
priamo na recepcií. Tento voucher sa dá využiť v období do 30.6.2021 a
následne opäť od 6.9.2021 do 22.12.2021
Prajeme Vám pekný deň.
Evelyn
Dobrý deň, chcela by som sa informovať, cena pobytu s ranajkami pre
2 osoby na 2 noci do 30.6.2021 je 79€?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Evelyn,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, uvedená cena je pre 2 osoby na 3 dni/2 noci aj s raňajkami. Avšak,
cena nezahŕňa Miestny poplatok: 1,50 €/osoba/noc, ktorý sa platí až
priamo na recepcií.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, prosím máte ponuku aj pre 1 osobu? Na 2 alebo 3 noci s polpenziou a koľko by to stálo? Ďakujem
Dobrý deň, Darina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, je možné si zakúpiť voucher aj len pre 1 osobu, no cena je rovnaká ako pre 2 osoby, nakoľko sa platí za celú izbu.
Prajeme Vám pekný deň.