Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt v Hoteli PIERIS*** v krásnom horskom prostredí Podbanského + vstup do najväčšieho wellness Grand Hotela PERMON****
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Na základe Vyhlášky 240/2021 Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia k obmedzeniam prevádzok, uverejnenou 12. augusta 2021 a platnou od 16. augusta 2021, sa prevádzkovateľ Grand Hotel Permon, s.r.o. (prevádzkovateľ zariadení Grand Hotel Permon****, Hotel Pieris***, dependance Permoník, dependance Pinius) rozhodol, že od pondelka 18. 10. 2021 umožní vstup do všetkých prevádzok iba pre ubytovaných hostí v režime len pre plne zaočkované osoby.
- Podľa § 1 ods. (4) Prevádzkovateľ zariadenia je oprávnený požadovať od osoby vstupujúcej do vnútorných alebo vonkajších priestorov prevádzky predloženie príslušného dokladu, ktorý preukazuje túto skutočnosť; do tohto dokladu je prevádzkovateľ zariadenia oprávnený nahliadnuť.
- Preto žiadame všetkých hostí, aby sa pred vstupom do zariadenia preukázali predložením príslušného dokladu pracovníkovi SBS, priamo na recepcii alebo obsluhujúcemu personálu reštauračného zariadenia.
- V hoteloch sú hosťom k dispozícii služby s ohľadom na kapacitné obmedzenia a platné pokyny v súlade s aktuálnymi opatreniami ÚVZ SR.
- Zmena ponuky služieb a zmena režimu vstupu pre hostí je vyhradená (v závislosti od aktuálne platnej COVID mapy).
- Spoločnosť Grand hotel Permon, s.r.o. zaviedla všetky potrebné opatrenia pre Vašu bezpečnosť. Prosíme Vás o zhovievavosť, toleranciu a akceptovanie pokynov, keďže prioritou nás všetkých je ochrana zdravia.
- Otvorené vouchery: overenie dostupných kapacít vo vami vybranom termíne na tel. čísle +421 914 33 07 33.
- Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na rezervacie@hotelpieris.sk
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť číslo voucheru
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Predĺženie pobytu: Dobrá správa! Môžete si zakúpiť viac voucherov a pobyt si tak predĺžiť. V prípade sčítania voucherov je potrebné sa riadiť uvedeným počtom nocí (nie dní).
- Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Dieťa do 2 rokov (1,99 r.) bez nároku na lôžko zadarmo.
- Cena za dieťa sa dopočíta automaticky v košíku pri vytváraní objednávky / rezervácie po zadaní veku dieťaťa. Pobyty s deťmi sú možné iba v izbách Suite “Mini“ Standard/Superior.
- Na prístelke v jednej izbe je možné ubytovať max. 2 deti do 12 rokov. Druhé dieťa je potrebné nahlásiť pri vytváraní rezervácie telefonicky alebo emailom hotelu.
- Doplatok za druhé dieťa v izbe Suite “Mini“ Standard/Superior priamo na hoteli:
- Dieťa od 2 do 6 rokov (5,99 r.): 10 € / noc (ubytovanie s raňajkami, večere a 1x celodenný vstup do AQUA & KID´Paradise v Hoteli PERMON**** na noc pobytu)
- Dieťa od 6 do 12 rokov (11,99 r.): 28 € / noc (ubytovanie s raňajkami, večere a 1x celodenný vstup do AQUA & KID´Paradise v Hoteli PERMON**** na noc pobytu)
- Osoba nad 12 rokov: 79 € / noc (ubytovanie s raňajkami, večere a 1x celodenný vstup do AQUA & KID´Paradise v Hoteli PERMON**** na noc pobytu)
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo (v cene ubytovania)
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den,
v pripade ak z dovodu epidemologickej situacie nebude mozne navstivit hotel vo
vybranom termine, bude ponuknuty nahradny termin alebo moznost vratenia penazi?
dakujem pekne za odpoved
Dobrý deň,
v prípade nemožnosti realizovania pobytu z dôvodu epidemiologickej
situácie bude možné termín rezervácie zmeniť na iný v rámci platnosti
voucheru. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobry den, mame tri deti /6,7 a10 rokov/ viete mi ponuknut nejaku alternativu ubytovania pre celu rodinu? Vdaka
Dobrý deň,
apartmány s možnosťou prísteliek pre 3 deti žiaľ k dispozícii nemáme.
Prístelka v apartmánoch suite „mini“ je vhodná pre 2 deti vo veku okolo
12 rokov. Ubytovanie tretieho dieťaťa by bolo možné len ak by spalo pri
rodičoch na manželskej posteli. Pre uvedený počet osôb odporúčame
rezerváciu 2 apartmánov suite „mini“, resp. 1 apartmánu a 2-lôžkovej
izby.
S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobry den chcem sa spytat 23 .8 do 26.8 mame ubytovanie v chatke chcem sa spYtat ci staci test antigetovy test staci ci sa menia zakony
Dobrý deň. Pri nástupe na pobyt a využívaní našich služieb sa riadime
vždy aktuálne platnou Vyhláškou ÚVZ SR. Aktuálne platná Vyhláška ÚVZ
SR uvádza, že sa každá osoba využívajúca wellness služby, ktoré sú
súčasťou všetkých našich pobytov, musí preukázať potvrdením
o negatívnom výsledku testu na ochorenie COVID-19 potvrdením o negatívnom
výsledku antigénového testu na ochorenie COVID-19 nie starším ako
24 hodín alebo negatívnym výsledkom RT-PCR testu na ochorenie COVID-19 nie
starším ako 72 hodín; táto povinnosť neplatí pre deti do 12 rokov.
V prípade, že sa uvádza podmienka negatívneho výsledku testu na ochorenie
COVID-19, je ho možné nahradiť potvrdeniami o nasledovných
skutočnostiach:
- osoba je najmenej 14 dní ale nie viac než 12 mesiacov po aplikácii
druhej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s dvojdávkovou
schémou,
- osoba je najmenej 21 dní ale nie viac než 12 mesiacov po aplikácii
prvej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s jednodávkovou
schémou,
- osoba je najmenej 14 dní a nie viac než 12 mesiacov po aplikácii prvej
dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19, ak bola prvá dávka
očkovania proti ochoreniu COVID-19 podaná v intervale do 180 dní od
prekonania ochorenia COVID-19, alebo
- osoba prekonala ochorenie COVID-19 v období pred nie viac ako
180 dňami,
- ide o osobu do 12 rokov veku.
S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň. Má hotel Pieris vlastný detský kútik? Je viac než nepraktické chodiť napr. po večeri do hlavného hotela hlavne keď má človek okrem staršieho dieťaťa aj mimino. Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň pani Tesarovičová,
v hoteli Pieris sa detský kútik nenachádza.
S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň, prosím Vás ak by sme chceli vyuziť vírivku v hoteli Pieris, je potrebné si ju rezervovať pred pobytom, alebo stačí keď tam budeme? Ďakujem.
Dobrý deň pani Tóthová, ďakujeme za Vašu otázku. Nie je potrebná rezervácia výrivky pred pobytom. Výrivka sa nachádza vo wellness hotela Pieris a je dostupná počas otváracích hodín wellness centra. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň. Prosím Vás, kedy už je možné sa ubytovať /check in/ ak začíname pobyt večerou? Je možné po hoteli využívať kočiar? Máte v jedálni detské stoličky? ďakujem veľmi pekne. M.T.
Dobrý deň pani Mária,
check-in je možný od 15:00, detskú stoličku zabezpečiť vieme. Stačí sa
dohodnúť s kolegami v reštaurácii. V prípade ďalších otázok
kontaktujte priamo na adrese rezervacie@hotelpieris.sk
. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň, je možné si u vás rezervovať pobyt na 3dni a 2 noci?
Dobrý deň pán Adam,
v ponuke sú aj vouchery na 3 dni/2 noci. S pozdravom a prianím pekného
dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať od kedy do kedy sú u Vás raňajky a večere.
Plánujeme výlety. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň pani Genčíková, raňajky sú štandardne v čase 7:00 – 10:00 a večere v čase 18:00 – 21:00. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň, rada by som sa opýtala na 2 veci:
- či je test nie starší ako 24 hodín platný okrem ubytovania aj do
wellnessu počas celého pobytu
- potrebujeme na cez Zľavomat zakúpený voucher vystavenú FA pre
zamestnávateľa za účelom čerpania rekreačného poukazu, je to
možné?
Dobrý deň pani Ivana, ďakujeme za Vašu otázku. Stačí ak sa preukážete testom pri príchode na recepcii a platí Vám na celú dĺžku pobytu aj na vstup do wellness centra. Doklad o absolvovaní pobytu (faktúru), ktorý odovzdáte potom zamestnávateľovi za účelom preplatenia príspevku na rekreáciu, Vám bude vystavený pri check-oute. Na recepcii pri príchode treba uviesť na aké meno ubytovanej osoby chcete mať doklad vystavený. V prípade ďalších otázok kontaktujte priamo hotel na adrese rezervacie@hotelpieris.sk . S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Mame ubytovanie od 23.8 do 26.8 2021 bude nam platiti test antigenovy ideme na testi 22.8 otestovat sa bude nam platit na 4 dni ci treba ist pocas pobytu
Dobrý deň pani Janka, ďakujeme za Vašu otázku. Pri nástupe na pobyt sa na recepcii preukážete negatívnym, max. 24 hodín starým antigénovým testom. Tento Vám potom bude platiť na celú dĺžku pobytu. V prípade ďalších otázok kontaktujte priamo hotel na adrese rezervacie@hotelpieris.sk . S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Este sa chcem spytat staci ked len sms budeme mat antigetovy test ci treba aj papier
Dobrý deň, ďakujeme za odpoveď. Pri príchode sa stačí preukázať aj SMS správou. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, koľko by sa doplácalo za polpenziu. Vďaka za odpoveď.
Dobrý deň pani Martina. Doplatok za večeru formou bufetových stolov je 14€ dospelá osoba. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobry vecer chcem sa spytat treba test
Dobrý deň pani Janka, ďakujeme za Vašu otázku. V zmysle vyhlášky ÚVZ SR je pri vstupe do wellness centra povinný max. 24 hodinový negatívny antigénový test, alebo 72 hodinový PCR test. Výnimku majú očkované osoby alebo osoby po prekonaní ochorenia Covid-19. Bližšie informácie nájdete aj na našej www stránke podbanskeresort.sk – v časti aktuálne informácie. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobry den, chcel by som sa spytat ci pre platbu akceptujete aj pobytove karty „Edenred Dovolenka“. Dakujem s pozdravom
Dobrý deň pán Marcel, pobytové karty „Endered Dovolenka“ neakceptujeme. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň, nikde som sa nedocitala a tak by som sa chcela informovať, či v rámci pobytu sú k dispozícii uteráky, alebo si treba brať z domu vlastne. Ďakujem veľmi pekne.
Dobrý deň pani Michaela,
uteráky pre Vás budú pripravené na izbe. S pozdravom a prianím pekného
dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň, prosím vás wellness je privátny na určitý čas alebo pre
všetkých ubytovaných v rámci prevádzkových hodín?
Ďakujem.
Dobrý večer pani Dominika. Wellness centrum hotela Permon**** a hotela Pieris*** je pre v rámci prevádzkových hodín pre všetkých hostí. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý večer, prosím Vás je možné predlžiť pobyt v hoteli Pieris od
4.8. do 8.8 pre 2 dospelé osoby?
Ďakujem
Dobrý deň pani Brigantová. Zakúpením viacerých voucherov je možné si pobyt predĺžiť. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň, je u Vás možnosť veganskej stravy? Ďakujem.
Dobrý deň pani Zelienková. Áno, poskytujeme aj možnosť vegánskej stravy. Požiadavku na tento typ stravy poprosíme uviesť pri rezervácii pobytu. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň. Chcel by som sa vás opýtať či požičiavate bicykle za príplatok alebo po blízku či to je možné. Ďakujem.
Dobrý deň pán Peter. Požičať bicykle je možné v požičovni pred hotelom Permon****. K dispozícii sú horské bicykle alebo e-bicykle. Pripíjame Vám link – na stránke nájdete cenník a všetky potrebné informácie- https://www.podbanskeresort.sk/magazin/podbanske-resort/808/ . Platba je možná len v hotovosti. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobry den .Prosim Vas chcem sa informova ci v dnoch od 29.7.2021 do
1.8.2021 bude k dispozicii welnes u VAS v hotely a taktiez v hotely Grand
Permon ako je to ponukane na Zlavomate.
Dakujem za odpoved.
Dobrý deň pani Slávka,
wellness Pieris aj wellness v Grand hoteli Permon je aktuálne v prevádzke.
Aktualizované informácie o prevádzke hotela a wellness nájdete na našej
webovej stránke https://www.podbanskeresort.sk/oznamy/
S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň. Raňajky sú servírované a večere formou švédskych stolov?
Dobrý deň pani Srnková,
áno, raňajky aj večere sú štandardne podávané formou švédskych
stolov.
S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý večer, mám otázku aký je predpoklad a či od 4.7. 21 bude možné
ubytovať sa a využívať wellness v Pierise a Permon.
Ďakujem Pružinova
Dobrý deň pani Pružinová,
hotel Pieris aj wellness v Grand hoteli Permon je aktuálne v prevádzke. Aké
opatrenia, resp. prípadné obmedzenia prevádzky budú platné v uvedenom
termíne Vám momentálne uviezť nevieme.
S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Prajem dobrý deň,
chcem sa spýtať na možnosť ubytovania v čase od 27.6 do 30.6.2021, bolo
by to cez Zľavomat. Zaujímalo by ma ako funguje welnes, bazén,…teraz
v čase obmedzení kvôli COVID 19 a tiež ako je poriešené stravovanie.
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň pani Lužná,
Wellness komplex Permon´s Paradise a wellness Pieris sú momentálne mimo
prevádzky. Termín otvorenia Vám zatiaľ nevieme uviesť. Ich otvorenie
závisí od aktuálnych opatrení a pokynov Úradu verejného zdravotníctva SR.
Stravovanie je momentálne možné formou výberu z menu a donášky na
izbu/apartmán.
S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či sa môžeme ubytovať aj so psom. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň pani Detvanová, ďakujeme Vašu otázku. Domáce zvieratá nie sú povolené v žiadnom z našich ubytovacích zariadení. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobrý deň, dá sa objednať u vás pobyt v termíne 27.7.-1.8.2021 pre 2 dospelé osoby a 2 deti 6 a 9 rokov s polpenziou? Aká by bola cena pobytu? Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň. Prostredníctvom Zľavomatu sa dajú zakúpiť vouchre na maximálne tri noci – Vami zadaný termín je na 5 nocí, v tomto prípade je potrebné zakúpiť dva vouchre (na dve noci a na tri noci). Každý voucher sa dá zakúpiť pre maximálne tri osoby, štvrtá osoba sa dopláca priamo na recepcii hotela. Cena vouchera (bez doplatku dane za ubytovanie, ktorý sa hradí na recepcii hotela) na dve noci pre dve dospelé osoby a dieťa vo veku 9r je 398,00 Eur a na tri noci 597,00 Eur. Doplatok za dieťa vo veku 6 rokov na päť nocí je 142,00 Eur. Vouchre si môžete zakúpiť už na konkrétny Vami vybraný termín. V prípade záujmu o pobyt zakúpený priamo cez hotel (nie cez Zľavomat) nás môžete kontaktovať priamo e-mailom na našej mailovej adrese rezervacie@hotelpieris.sk . S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Dobry vecer, chcela by som sa informovat, ci je mozne sa u Vas ubytovat aj teraz pocas obmedzeni. Dakujem za info
Dobrý deň pani Skutová. Momentálne sú všetky hotelové a ubytovacie zariadenia z nariadenia Vlády SR zo dňa 31.12.2020 zatvorené a to do 07.02.2021 (prijaté opatrenia ako tvrdý lockdown a zákaz vychádzania) Následne sa po tomto termíne bude prehodnocovať stav epidemiologickej situácie v SR a bude sa rozhodovať či sa prevádzky otvoria a v akom rozsahu. Informácie o prevádzke hotela nájdete aj na našej www stránke: www.podbanskeresort.sk v časti „Aktuálne informácie“, prípadne nás môžete kontaktovať aj priamo e-mailom na adrese rezervacie@hotelpieris.sk . S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, priamo na stránke https://www.podbanskeresort.sk/oznamy/ sa piše – Milí hostia,
na základe Vyhlášky 240/2021 Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia k obmedzeniam prevádzok, uverejnenou 12. augusta 2021 a platnou od 16. augusta 2021, sa prevádzkovateľ Grand Hotel Permon, s.r.o. (prevádzkovateľ zariadení Grand Hotel Permon****, Hotel Pieris***, dependance Permoník, dependance Pinius) rozhodol, že od pondelka 01.11.2021 umožní vstup do všetkých prevádzok iba pre ubytovaných hostí v režime len pre plne zaočkované osoby.
Chcela by som sa informovať ci to platí aj ked sa podľa epidemologickej situacie bude daný hotel nachádzať v čiernej fáze covid automatu ?
Dobrý deň pani Veronika, ďakujeme za Váš e-mail. Uvedený oznam platil počas zaradenia okresu Liptovský Mikuláš do bordovej farby. Momentálne sa hotel bude nachádzať od pondelka v čiernej farbe, čiže na základe platnej Vyhlášky bude hotel dočasne uzatvorený. V prípade, že sa prijmú opatrenia uvoľňujúce prevádzku hotelov a služieb pre plne očkované osoby (rokovania majú prebiehať v priebehu budúceho týždňa), hotel sa hneď otvorí. S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív hotela Pieris***.