Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
dobry den, vcera som si zakupila voucher a uplatnila podla instrukcii, no zatial mi neprisli prihlasovacie udaje. Aka je cakacia doba na pristup? vdaka
Dobrý deň, dnes dostanete
Dobrý deň, máte uvedené nesprávne inštrukcie. Po zaslaní mailu príde odpoveď, navyše v anglickom jazyku, pre tých ktorí aj neovládajú nič moc, aby ste zaslali voucher v pdf formáte. Nestačí zaslať tak ako je to uvedené tu na stránke.
Lerni a Zlavomat majú rôzne panely, takže nemôžeme nasledovať kód toho druhého. V takom prípade požadujeme poukážku. Nemusí to byť formát pdf, môže to byť aj snímka obrazovky. Aby sme však vedeli, ktorú možnosť si kúpite, musíme si poukážku pozrieť. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý deň,
rada by som sa opýtala, čo je kurz určený pre jedného užívateľa, alebo
si môžu kurz robiť aj dvaja účastníci. Napríklad ja a manžel, pričom
každý budeme vidieť svoje vlastné výsledky – ako keby dve
užívateľské kontá. Tiež by ma zaujímalo, či je možné spustiť kurz len
na jednom počítači, alebo to môžem mať doma na PC a prípadne zároveň
v telefóne ako aplikáciu, resp. zároveň si to spúšťať aj v práci na
notebooku. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, budú existovať 2 kupóny, aby ich mohli použiť 2 ľudia a pozrieť si ich vylepšenia. Kurz je založený na prehliadači, takže ho môžete použiť kdekoľvek, kde bude uložený všetok pokrok. Aplikácia a prehliadač sa bohužiaľ nesynchronizujú, takže si to uvedomte.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, email o žiadosť som už posielala pred 2 týždňami a ešte stále nemám odpoveď, skúšala som email poslať znova aj tak nepomohlo. Môžem sa opýtať, ako inak by som mala kontaktovať lerni? Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, pani Sára,
ďakujeme za Vašu otázku.
V podobných prípadoch je postačujúce kontaktovať našu zákaznícku podporu na email podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň Vám prajem