Rezervácia: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred e‑mailom na info@penzionmotyl.sk alebo na tel.č. +421 905 833 069.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Upozornenie: Zľava Vitalpark LÚČKY a GINO Paradise Bešeňová: výška zliav sa môže meniť podľa ponuky aquaparkov.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity alebo stornovať v plnej výške. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Dobrý deň.Chcem sa spýtať, pri objednávke mi pre dve osoby dáva izbu
s priateľkami,ale mi potrebujeme len bez prístelky.
Penzión Motýľ
Dobrý deň prajem, predpokladám, že nie s priateľkami ,ale
s prístelkami , áno dáva Vám izbu s prístelkou ,ale za cenu pre dve
osoby. Je to tak nastavené, ak by si niekto želal izbu s prístelkou, pre
lepšie ozrejmenie , volajte 0905 833 069 , nech sa páči
Iva
Dobrý deň,
potrebujeme k vám test aj keď sme očkovaní?
Ďakujem za odpoveď
Iva
Penzión Motýľ
nie
Martina Morávková
Dobrý deň mame u vás obiednane ubytovanie na pondelok 16.8 stačí mi AG
test spraviť v sobotu 14. 8. Ďakujem
Penzión Motýľ
áno
Jana
Dobrý deň. Prosím vás sú u Vás potrebné PCR testy,alebo stačia aj
antigenove?
Penzión Motýľ
Stačí AG test, nech sa páči
Romana
Dobrý deň. Máte prosím k dispozícii detskú jedálenský stoličky?
Postieľku? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Romana, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Pre bližšie informácie ohľadom detského vybavenia Vám odporúčame
obrátiť sa priamo na penzion na telefónnom čísle: +421 905 833 069.
Pekný deň.
Hanková
Dobrý deň, mali by sme záujem o pobyt vo Vašom penzióne pre 2 dospelé
osoby v termíne od 29.07.2021 do 01.08.2021 s polpenziou
Penzión Motýľ
Dobrý deň prajem, vo Vami požadovanom termíne nemáme voľné
izby. Jana
Lívia
Dobrý deň.Máte prosím Vás izby aj s kuchyňami?
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Lívia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V danom penzióne izby nie sú vybavené kuchynkou. Ubytovaní budete
v priestranných izbách s TV, kúpeľňou, WiFi a knižnicou. Všetky majú
balkón, alebo veľkú terasu. Izby na prízemí majú priamy východ do
záhrady s vlastným sedením.
Prajeme Vám pekný deň.
Katarina Květoňová
Dobry den.
Kedy budete mat otvorene bazeny aj s ubytovanim?My potrebujeme zrelaxovat asi
na 2mesiace. Od14.2.2021 Sme 2seniorky,mate pre nas nejake zlavy?Budeme radi,ak
nam odpisete.Dakujeme Kvetonova 0905 293895
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Katarina,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom momentálne dostupných služieb sa obracajte priamo na ubytovacie
zariadenie: info@penzionmotyl.sk
+421 905 833 069
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.Chcem sa spýtať, pri objednávke mi pre dve osoby dáva izbu s priateľkami,ale mi potrebujeme len bez prístelky.
Dobrý deň prajem, predpokladám, že nie s priateľkami ,ale s prístelkami , áno dáva Vám izbu s prístelkou ,ale za cenu pre dve osoby. Je to tak nastavené, ak by si niekto želal izbu s prístelkou, pre lepšie ozrejmenie , volajte 0905 833 069 , nech sa páči