Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 18 88 88 536 alebo mailom na rezerwacja@heron-hotel.com (anglicky alebo poľsky). Rezervačné oddelenie je otvorené od pondelka do piatku od 8:00 do 20:00 a v sobotu od 9:00 do 17:00.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu. Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Varianty s polpenziou: v rámci pobytu s polpenziou vám bude pri nástupe na pobyt nabitý kredit, z ktorého môžete priebežne čerpať počas pobytu (stačí personálu nahlásiť číslo izby). Váš kredit môžete využiť nielen v 3 reštauráciách, ale aj v bare alebo kaviarni. Kredit sa nevzťahuje iba na večernú konzumáciu, ale na akúkoľvek konzumáciu počas dňa, preto si jeho čerpanie môžete rozdeliť podľa potreby a chuti. V prípade prečerpania kreditu vám bude pri check-oute vystavený doklad na zvyšnú konzumáciu, prípadne ďalšie služby, ktoré môžete počas pobytu využívať (masáže, procedúry, kozmetika, atď.)
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň prajem,
rada by som objednala pobyt pre 2 osoby od 13.09.2021 do 17.09.2021 a chcela
som sa spýtať, či bude možné vycestovať bez problémov, vzhľadom na
meniacu sa situáciu s COVID.
Je potrebné mať aj aktuálny negatívny test, alebo pre plne zaočkovaných
nie je povinný a máme sa riadiť pravidlami pre vycestovanie. Ďakujem za
odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Helena,
ďakujeme za Vašu otázku.
Vzhľadom na meniaci sa stav situácie nevieme dopredu garantovať, že sa
podmienky nezmenia.
V prípade, že by k takému problému prišlo, situáciu riešime operatívne
a vždy tak, aby sme zákazníkovi vyhoveli a našli spoločné riešenie.
Dobrý deň, mám záujem o pobyt v tomto hotely, 1 izbu s výhľadom na
jazero, pre 2 osoby s polpenziou na 5 nocí v dňoch 19.6.-24.6.2021.
Môžete mi poslať cenovú kalkuláciu?
Ďakujem.
Zdenek Černý
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Zdenek,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cena sa automaticky vypočíta po zadaní počtu osôb a výberu
konkrétneho termínu priamo v ponuke.
Prajeme Vám pekný deň.
Marcela
Dobrý deň. Rada by som si objednala pobyt pre 2 osoby na 3 noci
v termíne od 17.6.-20.6. v izbe s výhľadom na jazero s polpenziou.
Viete mi prosím povedať či v tomto termíne budeme môcť plne využívať
welnes , vírivku, sauny, bazen, vonkajší bazenik? Veľmi pekne ďakujem za
odpoved.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Marcela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre bližšie informácie ohľadom využitia wellness služieb Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na hotel e-mailom na: rezerwacja@heron-hotel.com
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s komunikáciou pomôcť.
Neváhajte nám napísať na podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem,
rada by som objednala pobyt pre 2 osoby od 13.09.2021 do 17.09.2021 a chcela som sa spýtať, či bude možné vycestovať bez problémov, vzhľadom na meniacu sa situáciu s COVID.
Je potrebné mať aj aktuálny negatívny test, alebo pre plne zaočkovaných nie je povinný a máme sa riadiť pravidlami pre vycestovanie. Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, pani Helena,
ďakujeme za Vašu otázku.
Vzhľadom na meniaci sa stav situácie nevieme dopredu garantovať, že sa podmienky nezmenia.
V prípade, že by k takému problému prišlo, situáciu riešime operatívne a vždy tak, aby sme zákazníkovi vyhoveli a našli spoločné riešenie.
Aktuálne info ohľadom vycestovania do zahraničia nájdete tu: https://www.zlavomat.sk/magazin/1046-sprievodca-dovolenkou-v-zahranici
Potvrdenie o bezinfekčnosti sa vyžaduje pri príchode podľa platného vládneho nariadenia, platí to aj pre plne zaočkovaných.
Pre bližšie info kontaktujte priamo poskytovateľa služby: rezerwacja@heron-hotel.com
+48 18 888 85 00
Prajeme krásny zvyšok dňa.