Netermínový variant: Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. čísle: +36–87/583–000 alebo e‑mailom: sales.balaton@silverinelake.hu (anglicky, nemecky a maďarsky).
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: Z dôvodu opatrení proti pandémii sa pred rezerváciou informujte ohľadom dostupnosti pobytu alebo jednotlivých služieb vo vybranom termíne.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Cena za dieťa a ďalšiu osobu na izbe sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky.
Pre rodiny s viacerými deťmi je potrebné overiť dostupnosť telefonicky či e-mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: Izba Premium s čiastočným výhľadom na Balaton a Premium s výhľadom na Balaton je vhodná pre 2 osoby bez prístelky. Možnosť pridania detskej postieľky pre dieťa do 3 rokov je zdarma.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň. Sme rodina 2 dospelý a 2 deti ( 3 a 6 rokov). Ako
objednáte aby sme mali izbu vhodnej veľkosti pre nás. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Maroš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danej ponuke je možné vybrať najväčšiu izbu s maximálne
jednou prístelkou, alebo postieľkou pre dieťa do 3 rokov. Pre bližšie
informácie Vám odporúčame kontaktovať priamo hotel e-mailom na: sales.balaton@silverinelake.hu
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Sme rodina 2 dospelý a 2 deti ( 3 a 6 rokov). Ako objednáte aby sme mali izbu vhodnej veľkosti pre nás. Ďakujem
Dobrý deň, pán Maroš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danej ponuke je možné vybrať najväčšiu izbu s maximálne jednou prístelkou, alebo postieľkou pre dieťa do 3 rokov. Pre bližšie informácie Vám odporúčame kontaktovať priamo hotel e-mailom na: sales.balaton@silverinelake.hu
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.