Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Otvorené vouchery: overenie voľnej kapacity a rezervácia vopred na tel.č.: +421 327 484 900 alebo emailom: recepcia@hotelmagnus.sk
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň.
Mňa by tiež zaujímala tá bezplavková zóna. Veľmi sa mi páči Váš
hotel, len akurát toto jedno ma odrádza…
Ďakujem
Marek Benkovsky
Dobrý deň chcem sa spýtať ako funguje vstup do wellnessu treba test alebo
očkovanie či môže sa ísť aj bez testov a očkovania ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Marek, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
V prípade aktuálne platných opatrení v súvislosti s pandémiou
Covid-19 sa, prosím, obráťte priamo na prevádzkovateľa služby na
emailovej adrese recepcia@hotelmagnus.sk
alebo telefónnom čísle +421 327 484 900.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Lara
Dobrý deň, rada by som sa spýtala, ako je myslená tá bezplaková zóna,
či sa to týka iba saunových priestorov, alebo aj jacuzzi a oddychových
priestorov. Ďakujem :)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcem sa spýtať ako funguje vstup do wellnessu treba test alebo očkovanie či môže sa ísť aj bez testov a očkovania ďakujem.
Dobrý deň, pán Marek, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
V prípade aktuálne platných opatrení v súvislosti s pandémiou Covid-19 sa, prosím, obráťte priamo na prevádzkovateľa služby na emailovej adrese recepcia@hotelmagnus.sk alebo telefónnom čísle +421 327 484 900.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.