Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Wellness pobyt v Nízkych Tatrách pre páry aj rodiny
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: rezervácie a overenie dostupných kapacít vopred mailom recepcia@mytohotel.sk alebo telefonicky +421 911 747 774
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Zapožičanie detskej postieľky 10€/pobyt
- Domáci maznáčikovia: 10€ / noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň,chcem sa spýtať,od akého veku musia mať deti covid test?
Dobrý deň, pani Zuzana, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu
ponuku.
Pre informácie ohľadom Covid testu do daného hotela Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na nich na telefónnom čísle: +421 911 747 774.
Pekný deň.
Dobrý deň , prosím Vás je treba aj deťom covid test?
Dobrý deň, pán Daniel,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: recepcia@mytohotel.sk
alebo +421 911 747 774.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň , prosím Vás je treba mať pri sebe aktuálny covid test?
Dobrý deň Vám prajem,
Nakoľko si to vyžadujú aktuálne obmedzenia a nariadenia vlády SR, pri
ubytovaní je nutné preukázať sa negatívnym testom.
Keďže sa do Vášho termíniku môže niečo zmeniť, odporúčame sledovať
nariadenia a obmedzenia individuálne, v termíne pobytu.
Budeme radi, keď nás prídete navštíviť ! :)
Dobrý deň, wellness hodiny sa stále nezmenili a trvajú od 16:00 do 21:00? V celom časovom rozsahu je možná prítomnosť detí? Nech sú akokoľvek staré. Narážam na wellness, samozrejme. Kedy je čas podávania raňajok a večerí (Od – do)? Ďakujem.
Dobrý deň Vám prajem,
Otváracie hodiny hotelového wellness sú ešte stále od 16:00 – 21:00
.
Samozrejme, detičky majú vstup povolený počas otváracích hodín bez
obmedzení.
Raňajky sa podávajú od 7:30 – 10:00 a večere od 18:00 do 20:00 hod.
Budeme radi, keď nás prídete navštíviť ! :)
Dobrý deň. Prosím o informáciu ohľadom otváracích hodín wellnesu a fungovania zadané.Dakujem za odpoveď a prajem pekný deň
Dobrý deň Vám prajeme,
Otváracie hodiny hotelového wellness sú zatiaľ od 16:00 – 21:00 .
Dobrý den. Je k dispozicii rychlovarná konvica? Ak sme pár ,budeme mať apartmán pre seba /sukromie/?Kedže su v jednom apartmane dve izby. Poslená otazka – je v izbách balkon ? Dakujem za odpovede.
Dobrý deň Vám prajeme,
Samozrejme, rychlovarná kanvica je k dispozícii na recepcii, kde si ju
môžete zapožičať.
Balkóniky sú len v štandardných 2-lôžkových izbách.
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, keď sa uhradí zálohu za pobyt ako zistím, že platba došla?
Dobrý deň Vám prajem,
Došlé zálohové platby spracovávame vždy na konci mesiaca.
Pokiaľ to však potrebujete vedieť skôr, prosím, kontaktujte recepciu
hotela. :)
Dobrý deň, izby majú balkón?v akom čase je možný vstup do wellness a bazéna? Ďakujem
Dobrý deň Vám prajem,
Náš hotel disponuje len tromi štandardnými 2-lôžkovými izbami
s balkónmi.
Zatiaľ sú otváracie hodiny nášho hotelového wellness od 16:00 do 21:00
. :)
Dobrý deň.
Máte na izbách (apartmánoch) aj kuchynku ?Dakujem.
Dobrý deň, Lívia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, danom hoteli sa nenachádzajú izby s kuchynkou. Súčasťou všetkých
ubytovacích jednotiek je samostatná kúpeľňa s toaletným zariadením, TV a
chladnička s možnosťou minibaru.
Prajeme Vám pekný deň.
dobrý deň,
chcela som sa opýtať, aké máte storno podmienky, v prípade že by sme
objednaný pobyt nemohli absolvovať.
dakujem
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Storno podmienky nájdete priamo na stránke vo variante ponuky, ktorá Vám
vyhovuje v sekcií „storno podmienky“
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online
termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím
zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv.
otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity
na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú
rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy,
prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri
nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade
nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na
refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na
adrese www.zlavomat.sk/kontakt či
telefóne +421 232 117 321.
Online termíny – Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je
možné refundovať.
Otvorené vouchery – Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej
14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, prosím Vás môžem prísť aj s malým psíkom?
Dobrý deň Vám prajem,
Samozrejme, psíky sú u nás vítané :)
Dobrý deň, prosím vás aký hlboký je bazén, pýtam sa kvôli tomu že máme 2 ročne dieťa, tak aby som vedela či ho trošku využije 😉
Dobrý deň Vám prajem,
Bazén má hĺbku 1,50 m.
Samozrejme, bazén využijú detičky vo všetkých vekových kategóriách,
samozrejme pod dozorom :)
Budeme radi, keď nás prídete navštíviť ! :)
Dobrý deň,chcem sa spýtať, ako bude teraz fungovat wellnes, ked sa od pondelka uvoľnujú opatrenia?
Dobrý deň Vám prajem,
Ďakujeme krásne za Vašu otázku.
Vzhľadom na uvoľnenie opatrení už od pondelka 31. 05. 2021 budeme mať
v našom hotelovom wellness spustené aj sauny.
Stále však bude maximálny počet osôb vo wellness 10 .
Do wellness sa naši zákazníci môžu rezervovať pri príchode alebo
v priebehu pobytu na našej recepcii.
Budeme radi, keď nás prídete navštíviť ! :)
Dobrý deň . Koľko stupňov má voda v bazéne?
Dobrý deň Vám prajem,
relaxačný bazénik má teplotu 36 stupňov. :)
Dobrý deň. Chcem sa opýtať mam psa yorkshira je možné sa ubytovat dakujem
Dobrý deň Vám prajem,
samozrejme psíky sú u nás vítané !
Ohľadom bližších informácií o doplatkoch kontaktujte prosím recepciu
nášho hotela. :)
Ďakujeme krásne vopred.
mail: recepcia@mytohotel.sk
telefónne číslo: 0911 74 77 74
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či máte otvorené wellness.
Dobrý deň prajem,
Ďakujeme krásne za Vašu otázku.
Nakoľko sú ešte stále v platnosti nariadenia a obmedzenia vlády SR, ktoré
sa teda týkajú predovšetkým wellness, v ponuke máme len bazén
s maximálnou kapacitou do 6 osôb. :)
V apartmánoch sú 4 lôžka vo 2 izbách alebo v jednej ?
Dobrý deň prajem,
Ďakujeme krásne za prejavenie záujmu o naše zariadenie :)
Naše hotelové zariadenie disponuje tromi typmi apartmánikov.
Všetky apartmániky majú 4 pevné lôžka v dvoch spálňach.
Väčšie apartmániky s kapacitou 5 osôb disponujú 4 pevnými lôžkami
v dvoch spálňach a jednou prístelkou v spoločnej miestnosti.
Budeme radi, keď nás prídete navštíviť :)
Dobrý deň, bude možnosť po otvorení využívať wellness služby? Za odpoveď vopred ďakujem.
Dobrý deň,
Naše hotelové zariadenie sa opäť chystáme spustiť už 24.04.2021.
Vzhľadom na stále pretrvávajúce obmedzenia a opatrenia vlády SR, otvárame
len bazén, s obmedzením do 6 osôb.
Nevieme Vám zatiaľ povedať, kedy budeme môcť spustiť celé wellness bez
obmedzení. no všetci dúfame, že čoskoro.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať. :)
S pozdravom a prianím pekného dňa, Katarína (recepcia)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
v auguste by sme u vás radi strávili rodinnú dovolenku s deťmi 15 a 12 r. a využili voucher zo Zľavomatu. Pred objednaním mám niekoľko otázok:
Aká je kapacita izieb, ako budeme ubytovaní?
Za akých podmienok je u vás možné nabíjať elektromobil – nám stačí iba zásuvka 220 V…
Všetci sme zaočkovaní, je potrebné doložiť ešte negatívny test na covid?
Ďakujem za odpoveď,
Stanka
Dobrý deň, pani Stanislava, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
Čo sa týka samotného ubytovania, sú pre Vás vhodné dva konkrétne varianty: dvojlôžková izba s dvoma prístelkami bez príplatku alebo apartmán so štyrmi lôžkami za príplatok, ktorý sa zobrazí priamo pri vytváraní objednávky.
Pre informácie ohľadom nabíjačky na auto a nutnosti predloženia testu či potvrdení o očkovaní Vám odporúčame obrátiť sa priamo na prevázdku hotela na telefónnom čísle: +421 911 747 774.
Pekný deň.