Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Wellness pobyt v čarovnej prírode pri Ružínskej priehrade
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom: recepcia@penzionsivec.sk alebo telefonicky: +421 903 157 359 alebo +421 55 63 222 99 alebo +421 911 122 299 (pre rýchlejšiu rezerváciu odporúčame penzión kontaktovať telefonicky).
- Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
- Počet izieb s balkónom je limitovaný. Bližšie info na recepcii priamo pri rezervácii.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň.Chcem sa opýtať, máte voľnú izbu s balkónom pre dve osoby 23–24.10 2021?
Dobry den, ano mame.
Dobrý deň. Máte miesto kde sa dá nieco grilovať resp. variť guľáš? Ďakujem
Dobry den, mame za hotelom altanok, je tam vonku ohnisko na prirodno😊
Pekný večer. Uvažujem nad vašim pobytom no samozrejme sa covid automat mení a Košice idú do žltej farby… Čo budeme potrebovať aby sme sa moholi ubytovať a byť v bazéne? Ďakujem za skorú odpoveď.
Dobrý deň, pán Peter, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Čo sa týka Vašej otázky ohľadom aktuálne platných opatrení
v súvislosti s pandémiou Covid-19, prosíme, aby ste sa obrátili priamo na
poskytovateľa služby na emailovej adrese recepcia@penzionsivec.sk
alebo telefónnom čísle +421 911 122 299.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobry den, staci ked pridete, nevyzadujeme ziaden test.
Dobrý den. Máte voľnú izbu na 14–15 . 8 pre dvoch dospelých?
Dobry den, uz sme komplet vypredany. Najblizsie az od 15.8.
Dobrý deň chcem sa opýtať mate niečo volne na august pre 2dospele a 1dieta (4r) ďakujem
Ano mame, vyberte si termin pozrieme ci ho mame volny.
dobry den. chcem sa opytat, vyzadujete covid test? viem ze tu tato otazka odznela. no bolo to pred mesiacom. dakujem za skoru odpoved :-)
Dobry den, nie nevyzadujeme.
Dobry den ked si objednam pobyt s konkretnym pobyt a uhradim hned…da sa pobyt potom este stornovat?kolko dni pred pobytom?dakujem
Pekný deň, pani Jana.
Ďakujeme za Vašu otázku.
Objednávka s online termínom sa nevzťahuje na 14-dňovú zákonnu lehotu,
kedy vieme vykonať storno pobytu, tzn. že Vám vieme po súhlase od
poskytovateľa zmeniť termín na otvorený, alebo vrátiť kredity v hodnote
objednávky, ktoré viete uplatniť na našej stránke.
Storno podmienky nájdete v ponuke zvoleného variantu.
Prajeme krásny deň.
dobrý deň, môžem sa opýtať či tam máte k dispozícii maséra,
dakujem
emilia
Dobry den, ano je k dispozicii.
Dobrý deň chcem sa opýtať či máte niečo voľné na piatok 30.7 až do nedele 1.8.pre 2dospeli a 2deti a aka je cena
Bohuzial nie, sme plne vypredany.
Dobry bohuzial sme momentalne plne vypredany
Dobrý deň prosím vás má každá izba balkón?
Dobry den bohuzial nie, pocet balkonov je 6.
Dobry den, co sa tyka psov. Mame maleho maltezacika smie ist s nami na pobyt alebo mate zakazane. Dakujem vopred.
Dobry den, maltezacik povoleny, cena 5€/noc
Dobry vecer chcem sa informovat cena pobytu 79eur je iba za jednu osobu alebo
za dve osoby
dakujem za vopred vysvetlenie
Cena pobytu je za 2 osoby 1 noc
Dobry vecer co sa tyka Covidovych opatreni vyzadujete testy a smiem sa spytat prichod na penzion je lubovolny a aka je moznost platby za pobyt
Dobry den, covid testy nevyzadujeme, prichod na penzion od 14:00 hodiny, platbu za pobyt lubovolne kartou alebo v hotovosti.
Dobry den, covid testy nevyzadujeme, prichod na penzion od 14:00 hodiny, platbu za pobyt lubovolne kartou alebo v hotovosti.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Čo robiť v prípade ak nemôžeme prísť na už kúpený pobyt a chceli by sme vrátiť zaplatenú sumu?
Dobry den, treba kontaktovat stranku cez ktoru ste si zakupili dany pobyt.