Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Dovolenka s chutnou polpenziou a neobmedzeným wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: Odporúčame overiť si dostupnosť voľných kapacít vo vami vybranom termíne na tel. č.: +421 47 3337103 alebo e‑mailom na recepcia@miraj.sk.
- Rezervácia: po preverení dostupného termínu je potrebná záväzná rezervácia na recepcia@miraj.sk s textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno, priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a kód voucheru.
- Pri nástupe na pobyt je nutné preukázať sa platným voucherom.
- Online rezervácie: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, že ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takom prípade je ale potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
- Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Príplatky počas LETNEJ SEZÓNY (1.7.2021 - 5.9.2021):
- Dieťa 0 – 5,99 bez nároku na prístelku: 5,00 € / noc
Zdarma vstup na kúpalisko ( platí len počas letnej sezóny od 1.7.2021 do 5.9.2021) a wellness & spa - Dieťa 0 – 5,99 na prístelku: 19,00 € / noc
Zdarma vstup na kúpalisko ( platí len počas letnej sezóny od 1.7.2021 do 5.9.2021) a wellness & spa - Dieťa 6 – 11,99 rokov: 29,00 € / noc
Zdarma vstup na kúpalisko ( platí len počas letnej sezóny od 1.7.2021 do 5.9.2021) a wellness & spa - Dieťa 12 a viac, dospelý: 39,00 € / noc
Zdarma vstup na kúpalisko ( platí len počas letnej sezóny od 1.7.2021 do 5.9.2021) a wellness & spa
- Dieťa 0 – 5,99 bez nároku na prístelku: 5,00 € / noc
- Detská postieľka: 14,00 € / noc
- Polpenzia pre deti od 2 do 5,99 rokov: 8,00 €/ noc
- Polpenzia pre deti od 6 do 11,99 rokov: 12,00 €/ noc
- Polpenzia pre osoby staršie ako 12 rokov: 20,00€/ noc
- Príplatky počas JARI A JESENE (13.6.2021 - 30.6.2021):
- Dieťa 0 – 5,99 bez nároku na prístelku GRÁTIS / noc
- Dieťa 0 – 5,99 na prístelku: 10 € / noc
- Dieťa 6 – 11,99 rokov: 19 € / noc
- Dieťa 12 a viac, dospelý: 24 € / noc
- Detská postieľka: 10€/noc
- Polpenzia pre deti od 2 do 5,99 rokov: 8,00 €/ noc
- Polpenzia pre deti od 6 do 11,99 rokov: 12,00 €/ noc
- Polpenzia pre osoby staršie ako 12 rokov: 20,00€/ noc.
- Domáci maznáčikovia: 30€/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den,
je voľný termín 23–25.6.21 pre 2 osoby?
- aké sú pravidla pri kupaní vonku a vo welnese?
Dobrý deň, ako je to prosím vo Vašom zariadení s bezlepkovou stravou
pri pobyte: „LETO: Pobyt cez týždeň s kúpaliskom s tobogánmi a wellness
(Nedeľa – Piatok)“ ?
Ďakujem.
Zdravím,
…je možné cez Vás zakúpiť pobyt v Miraj Resort aj na 3 noci (4dni)?
Dobrý deň Michaela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, momentálne je možné ponuku využiť buď na 2 alebo 4 noci.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den. Je vonkajsie kupalisko uz v prevadzke? Odkedy spustate sezonu? Dakujem za odpoved.
Dobrý deň prajem, prosím vás ak k vám prídeme koncom júna , konkrétne 27 až 29.juna, bude možnosť si dokúpiť aj vstup do vonkajšieho bázena s morskou vodou? Bude možné využiť aj lehátka a bazény vonku, nemyslím tobogany, len bazén s morskou vodou a lehátka. Ďakujem vopred za odpoveď.
Dobrý deň , chcem sa opýtať či v cene voucheru je aj vstup na to morske kupalisko , nakolko mame deti zo sebou.dakujem vopred za odpoveď
Dobrý deň, Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Vstup na morské kúpalisko je iba v cene voucheru „LETO: Pobyt cez týždeň
s kúpaliskom s tobogánmi a wellness (Nedeľa – Piatok)“ na minimálne
2 alebo 4 noci.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
chceme si u Vás rezervovať pobyt a chceme platiť prevodom na Váš účet
nie platobnou kartou je to možné ?
Vopred ďakujem za skorú odpoveď a prajem pekný deň
Dobrý deň, Jarmila,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Platbu bankovým prevodom je možné uskutočniť ak si vyberiete voucher bez
termínu. Pri výbere voucheru na konkrétny termín je možné platiť jedine
platobnou kartou.
Prajeme Vám pekný deň.
Máte voľnú izbu v júni,cena za ubytovanie na 6noci?
Dobrý deň, Anastázia ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nakoľko je naša ponuka na maximálne 4 noci, bolo by potrebné si zakúpiť
dva vouchery (jeden na 4 noci a druhý na 2 noci). Odporúčame Vám pred
rezerváciou kontaktovať priamo hotel na tel.čísle:
+421 473 337 103 ohľadom možnosti dlhšieho ubytovania.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Cenova položka noc. Ďakujem.
Dobrý deň, Janka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, naša ponuka je na minimálne 2 noci pre 2 osoby. Cena sa automaticky
vypočíta po výbere dátumu pobytu.
Pre bližšie informácie sa neváhajte obrátiť na našu zákaznícku podporu
na tel.čísle: +421 232 117 321 (Po–Pia 8:00–20:00) alebo e-mailom na:
podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Bude otvorený welnes od 15.6.2021 a dajú sa dokúpiť aj masaze
Dobrý deň, Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prevádzkovanie wellness služieb je na základe vládnych nariadení dočasne
obmedzené. Pre získanie viacero informácií prosím kontaktujte priamo hotel
na tel.čísle: +421 473 337 103 alebo e-mailom na: recepcia@miraj.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý večer, prosím vás ako by sme si mali objednať keď máme 2 deti 14 rokov a 10 rokov a mate 2 +1,od nedele do piatku v juli
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nakoľko je možné za deti doplatiť aj na mieste (príplatky sú podľa
sezóny a veku vypísané v sekcií deti), Vám odporúčame sa obrátiť
priamo na hotel na tel.čísle: +421 473 337 103 alebo e-mailom na: recepcia@miraj.sk
o možnosti väčšej izby a príplatkoch za ňu.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, ako je to momentálne s funkciou wellness kvôli aktuálnej situácii? Ďakujem.
Dobrý deň, Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nakoľko je prevádzkovanie wellness služieb na základe vládnych nariadení
dočasne obmedzené Vám odporúčame kontaktovať poskytovateľa služieb pre
získanie viacero informácií na tel.čísle: +421 473 337 103 alebo
e-mailom na: recepcia@miraj.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer.Chcem sa spýtať v akom čase je otvorený velnes a či sú spustené všetky sauny tak ako je v ponuke.
Dobrý deň, pán Slavomír.
Otváracie hodiny Wellness & Spa:
Pondelok – Nedeľa
11:00 – 19:00
Obmedzenie evidujeme iba v uzatvorenom Veľkom krytom bazéne (súčasť wellness & spa) ktorý bude z dôvodu údržby uzavretý do 01.10.2021.
Pre bližšie info kontaktujte ubytovacie zariadenie:
recepcia@miraj.sk
+421 473 337 103
Prajeme krásny deň.