Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den. Chcela by som sa opytat pre nezaockovanych je potrebny test ak by
sme sa u Vas chceli ubytovat ? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: rezervacie@apartmanystiavnica.sk
alebo +421 905 516 243.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Lydie
Dobrý den, v nabídce máte dvě děti do 11,99 let zdarma, chci se
zeptat, jestli je možné koupit voucher, když máme děti tři ve věku 10,
8 a 1 rok, děkuji.
Apartmány Štiavnica
Dobrý deň, je to možné, dieťa do 4r bez nároku na lôžko nemusíte
uvádzať.
Petra Flešková
Dobrý deň, je v apartmánoch k dispozícii aj detská postieľka a
v reštaurácii detská stolička? Dcérka má 8 mesiacov
Apartmány Štiavnica
Dobrý deň,
detskú postieľku poskytujeme za poplatok 5€ za noc (potrebné nahlásiť
vopred), detskú stoličku bezplatne.
Vladimir Nascak
Reštaurácia je v prevádzke? Dá sa najesť aj podľa chuti y
v rôznom čase?
Apartmány Štiavnica
Dobrý deň,
v reštaurácii podávame len raňajky. Prípadne obedy a večere za
zvýhodnenú cenu 7€ za osobu v blízkom penzióne Horec, kde je možné
bezplatne využívať detský areál s termálnymi jazierkami http://horecliptov.sk/gallery-3-columns-without-caption/
Zuzana
Dobrý deň mate už otvorený aj welnes?
Dá sa u nás najesť aj v hotelovej reštaurácii?
Je možné k voucheru okrem ranajok dokúpiť aj večeru?
Apartmány Štiavnica
Dobrý deň,
wellness je už k dispozícii. Raňajky do konca týždňa podávame na
apartmán, od pondelka v reštaurácii. Večeru je možné dokúpiť, platba
prebehne priamo počas pobytu. Dokážeme všetky položky zahrnúť do jednej
faktúry.
Katarína Vasiľová
Koľko stojì tri noci pre dvoch?Je vstup do bazéna voľný?
Apartmány Štiavnica
Dobrý den, pobyt pre 2 osoby so vstupom do bazéna si môžete vybrať za
cenu 170€.
Juraj
Dobrý den. Ponukate aktualne aj uvedenu stravu, bazen a wellness ? Ďakujem
za info Juraj
Apartmány Štiavnica
Dobrý deň, podľa aktuálnych pravidiel k 6.5.2021 prevádzkujeme
ubytovanie so vstupom do bazéna. Ďaľšie uvoľnenie by malo byť ohlásené
v najbližších dňoch.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Chcela by som sa opytat pre nezaockovanych je potrebny test ak by sme sa u Vas chceli ubytovat ? Ďakujem
Dobrý deň, pani Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: rezervacie@apartmanystiavnica.sk alebo +421 905 516 243.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.